کد خبر : 1639131 | 03 مهر 1398 ساعت 20:32 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی دور از بردهای اول فصل؛

نفت مسجدسلیمان 1 - شهرخودرو 1؛ تارتار علیه همه مدعیان

شاگردان تارتار یک تیم مدعی دیگر را متوقف کردند و توانستند از شهرخودرو امتیاز بگیرند.

نفت مسجدسلیمان 1 - شهرخودرو 1؛ تارتار علیه همه مدعیان

به گزارش "ورزش سه"، نفت مسجدسلیمان با وجود اینکه هیچ بردی در این فصل نداشته، اما عملکرد درخشانی ارائه دادند و در چهار دیدار اخیرش توانسته برابر تیم‌های مستحکم و پُرمهره تراکتور، صنعت نفت، استقلال و سپاهان شکست نخورد و به تساوی برسد که امروز هم روند خوب این تیم برابر شهرخودرو ادامه یافت و نفتی‌ها در حالی که دروازه خود را در دقیقه 20 باز شده دیدند، اما در دقیقه 32 توسط محمد ابراهیمی نتیجه را جبران کردند و در نهایت توانستند مقابل شاگردان گل‌محمدی به یک امتیاز مهم دست پیدا کنند.

شهرخودرو نیز که پس از سه برد پیاپی در شروع فصل، در دیدار اخیرش مقابل فولاد شکست خورده بود، امروز نتوانست به روند پیروزی‌هایش برگردد و در مسجدسلیمان تنها یک امتیاز کسب کرد تا 10 امتیازی شود.

 


هفته پنجم لیگ برتر؛ چهارشنبه: 98/07/03 ؛ ساعت 18:30
استادیوم: شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان
داور: موعود بنیادی‌فر/ کمک‌ها: قهرمان نجفی و یوسف مغروری؛ داور چهارم: حمید نادری؛ کمک داوران اضافی: میثم حیدری و محمدرضا تارخ/ ناظر داوری: سعید بطحایی.

 

 

اخطار


محمد طیبی(62) از نفت مسجدسلیمان

 


نفت مسجدسلیمان


سوشا مکانی
محمد طیبی
حامد نورمحمدی
محمد عیدی
میلاد خدایی‌اصل
میثم نقی‌زاده
علیرضا علیزاده
حسین ابراهیمی(3+90- سعید آهنی)
سجاد جعفری
محمد ابراهیمی(55- احمد الجبوری)

میرهادی میرجوان(61- فرزاد حاتمی)


سرمربی: مهدی تارتار

 

 


شهرخودرو مشهد

سید مهدی رحمتی
محمدحسین مرادمند
علی نعمتی
فرشاد محمدی‌مهر
محمدعلی فرامرزی
اکبر صادقی
علی نبی‌زاده
سعید صادقی
سروش رفیعی(69- مرتضی خراسانی)
امین قاسمی‌نژاد
یونس شاکری


سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

1437562

 

شرح گل


نفت مسجدسلیمان صفر - شهرخودرو 1 (دقیقه 20: سروش رفیعی): توپ ارسالی از جناح راست زمین به بعد از تیرک دوم را سوشا مکانی با خروج بی‌موقع نتوانست دفع کند تا یونس شاکری ضربه آکروباتیک زیبایی بزند و سروش رفیعی روی خط دروازه به راحتی گل اول شهرخودرو را به ثمر رساند.

 

نفت مسجدسلیمان 1 - شهرخودرو 1 (دقیقه 32: محمد ابراهیمی): ضربه سر محمد ابراهیمی روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و خروج ناموفق مهدی رحمتی وارد دروازه شهرخودرو شد تا نفت مسجدسلیمان خیلی زود گل تساوی را بزند.

 

 

دقایق حساس:

 

49:20- ارسال ابراهیمی از روی کرنر و دو ضربه سر پیاپی از مهاجمان نفت مسجدسلیمان را مدافعان شهرخودرو سراسیمه دفع کردند.
50:25- نزدیک بود روی یک اشتباه دیگر از رحمتی نفت مسجدسلیمان به گل برسد که میرجوان نتوانست از این فرصت استفاده کند تا توپ به کرنر برود.

60:57- مکانی با خروج به موقع از دروازه اجازه نداد پاس در عمق رفیعی به محوطه جریمه نفت خطرساز شود.

64:50- صحنه مشکوک به خطای پنالتی به سود شهرخودرو در محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاد که بنیادی‌فر، داور مسابقه اعتقای به اعلام خطا نداشت.
67:05- احمد الجبوری با حرکت تکنیکی نفوذ سریعی از سمت چپ زمین انجام داد که ارسال خطرناک او با اعلام آفساید کمک داور دوم نتیجه‌ای به همراه نداشت.

74:18- شوت اکبر صادقی از کنار دروازه نفت مسجدسلیمان راهی اوت شد.

87:43- ارسال سعید صادقی، وینگر شهرخودرو و پاس شاکری با ضربه سر را مکانی جمع کرد.

90:12- سانتر صادقی از جناح راست به سمت مقابل رفت، اما در ادامه ضربه فنی قاسمی‌نژاد راهی اوت شد.

90:12- سانتر صادقی از جناح راست به سمت مقابل رفت، اما در ادامه ضربه فنی قاسمی‌نژاد راهی اوت شد.

 

1437595

 

بهترین بازیکن


حامد نورمحمدی، مدافع میانی نفت مسجدسلیمان پُرتلاش‌تر از همه بازیکنان داخل زمین بود و در بسیاری از صحنه‌ها اجازه نداد حملات و پاس‌های در عمق بازیکنان خلاق شهرخودرو نتیجه‌ای به همراه داشته باشد و در کسب یک امتیاز MIS در این مسابقه شوار موثر بود.

 

 

اتفاق ویژه


سوشا مکانی بعد از آنکه در بازگشت به فوتبال ایران عملکرد خوبی برابر سپاهان داشت، امروز اشتباه تاثیرگذاری داشت که موجب شد دروازه‌اش باز شود و او در ثبت کلین‌شیت ناکام بماند؛ در آن سوی میدان نیز سید مهدی رحمتی خروج اشتباهی داشت تا نفت گل تساوی را بزند و هر دو گلر در گل‌های این دیدار نقش داشته باشند.
نفت مسجدسلیمان هم در حالی برای پنجمین مسابقه پیاپی به تساوی رضایت داد که این نتایج و ناکامی در پیروزی، برای آنها نتیجه بدی به حساب نمی‌آید، چراکه شاگردان مهدی تارتار در این مدت توانسته‌اند مقابل تیم‌های تراکتور، استقلال، سپاهان و امروز هم شهرخودرو یک امتیاز بگیرند.

 

درحاشیه

 

* در دقیقه 66 تارتار، سرمربی نفت با حمید مطهری، مربی و سرآسیایی، مدیر تیم شهرخودرو درگیری لفظی پیدا کرد که به همین دلیل بازی حدود یک دقیقه به وقفه افتاد.
* در دقیقه 69 مدیر تیم نفت مسجدسلیمان با جریمه داور مواجه شد و مهدی تارتار نیز اخطار گرفت.

 

1437600

دیدگاه‌ها