کد خبر : 1639150 | 03 مهر 1398 ساعت 17:29 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

گلزنی های یکی درمیان تمام شد؛

فورچونه دنیزلی را از طلسم ها خلاص کرد

تیم فوتبال تراکتور موفق شد برای اولین بار در فصل جاری، در دو دیدار متوالی گلزنی کند.

فورچونه دنیزلی را از طلسم ها خلاص کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتور تبریز در اولین بازی هفته پنجم لیگ برتر مهمان سایپا است. بازیکنان تراکتور که در این بازی از حمایت فوق العاده طرفداران خود بهره می برند، در همان دقایق ابتدایی موفق به گلزنی شدند و دروازه تیم میزبان را باز کردند.

 

روی یک پرتاب اوت بلند که احسان حاج صفی انجام داد، کوین فورچونه مهاجم فرانسوی تیم تراکتور گل اول فصل خود و اولین گل این بازی را به ثمر رساند. گل فورچونه علاوه بر اینکه او را به فهرست گلزنان تاریخ لیگ ایران اضافه کرد، یک طلسم را هم در تیم تراکتور از بین برد.

 

تراکتور در هفته های گذشته لیگ امسال، به صورت یک در میان به حریفان خود گل زده بود. این تیم هفته اول مقابل نفت مسجد سلیمان گلی نزده بود و در هفته دوم به پرسپولیس گل زد. سپس در هفته سوم تراکتور با ذوب آهن به تساوی بدون گل رسید و بعد به تیم گل گهر در هفته چهارم گل زد.

 

اما امروز، گلی که این تیم مقابل سایپا به ثمر رساند، طلسم گلزنی های یک در میان را به پایان رساند. این در حالی است که مصطفی دنیزلی هم به شدت از گل نزدن تیم هایش ناراحت می شود. او حتی چند هفته پیش در کنفرانس خبری گفت که ترجیح می دهد تیمش 3-3 مساوی کند تا بدون گل.

 

همچنین باید گفت، گل امروز کوین فورچونه اولین گل خارج از خانه تیم تراکتور در این فصل بود و قفل دروازه های تیم های میزبان در مقابل تراکتور را هم شکست.

دیدگاه‌ها