کد خبر : 1639152 | 03 مهر 1398 ساعت 17:35 | 30.2K بازدید | 0 دیدگاه

مورد جالب سومین گل گریزمان برای بارسلونا

آنتوان گریزمان شب گذشته برابر ویارئال با ضربه سر و روی ارسال کرنر مسی موفق به گلزنی شد. گل او از یک منظر، خاص و ویژه بود.

مورد جالب سومین گل گریزمان برای بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سه شنبه شب در هفته ششم لالیگا 2 بر یک ویارئال را شکست داد. آبی اناری ها لیونل مسی را در این بازی از دست دادند و دوباره مهاجم آرژانتینی آسیب دید. با این حال شکست برابر گرانادا را فراموش کردند و توانستند 10 امتیازی شوند و به طور موقت به جایگاه چهارم صعود کنند.

 

 

1437318

 

 

به گزارش میسترچیپ (کارشناس اسپانیایی) مسی که برای نخستین بار در لالیگا از ابتدا به میدان می‌رفت در دقیقه شش به آنتوان گریزمان پاس گل داد. مهاجم فرانسوی چهل و یکمین هم تیمی مسی محسوب می‌شد که ستاره آرژانتینی به او پاس گل داد. این دو بازیکن تا به امروز همکاری کمی با هم داشتند. البته مسی مدت زمان کمی در میادین حضور داشته است اما مهاجمان آرژانتینی و فرانسوی می‌توانند روزهای درخشانی را با هم سپری کنند.

 بارسا توانست برای سومین بار از طریق ضربه سر پس از ارسال کرنر توسط مسی در لالیگا گلزنی کند. پیش از این تنها دوبار این اتفاق افتاده بود . تیاگو در سال 2011 برابر آلمریا روی کرنر مسی گلزنی کرده بود. بوسکتس هم در سال 2017 مقابل لاس پالماس چنین گلی به ثمر رساند. در دیداری که بدون تماشاچی برگزار شد.

همچنین مسی برای پنجمین بار در دوران ورزشی‌اش در بین دو نیمه تعویض شد. آخرین بار این اتفاق هفدهم ژانویه 2016 رخ داد. این اتفاق در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو افتاد.

 

 

1437356

 

 

دیدگاه‌ها