کد خبر : 1639154 | 03 مهر 1398 ساعت 17:39 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

حاج صفی، موثر روی 100 درصد گل های تراکتور

ملی پوش باتجربه تیم تراکتور بار دیگر یکی از عوامل مهم گلزنی این تیم شد.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی هفته پنجم رقابت های لیگ برتر، سایپا از تراکتور میزبانی می کند. در دقایق ابتدایی این بازی بود که کوین فورچونه موفق به باز کردن دروازه سایپا شد و تراکتور یک بر صفر از حریف خود پیش افتاد.

 

این گل روی یک اوت دستی بلند ساخته شد و سپس ضربه سر رضا اسدی توپ را به فورچونه رساند. اما پرتاب کننده اوت دستی کسی نبود جز احسان حاج صفی. هافبک ملی پوش و باتجربه تراکتور برای سومین بار روی گل تیمش در این فصل اثر گذاشت تا آمار فوق العاده اثرگذاری روی 100 درصد گل ها را به ثبت برساند.

 

حاج صفی با شوتی تماشایی در بازی هفته دوم مقابل پرسپولیس، اولین گل فصل تراکتور را خودش به ثمر رساند. سپس در هفته چهارم، پس از یک کنترل استثنایی ضربه ای به سمت دروازه زد که بشاگردی توپ را ناقص دفع کرد و سپس مدافعان گل گهر به اشتباه دروازه خودی را باز کردند. او حالا امروز هم با یک اوت بلند و دقیق، پاس ماقبل گل تیمش برابر سایپا را ارسال کرد تا روی همه گل های تراکتور تا به اینجای فصل اثرگذار باشد.

 

احسان مانند مربیان قبلی تیم ملی، یکی از هافبک های مورد اعتماد مارک ویلموتس هم هست و سرمربی بلژیکی روی توانایی و آمادگی او حساب ویژه باز کرده است.

 

1437542

 

عکس از سجاد ایمانیان

دیدگاه‌ها