کد خبر : 1639164 | 03 مهر 1398 ساعت 18:16 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساری: در مورد دلیخت باید صبور باشیم

ساری سرمربی یووه پس از برتری بر برشا به تمجید از دلیخت مدافع هلندی تیمش پرداخت و وعده آینده ای درخشان برای او داد.

ساری: در مورد دلیخت باید صبور باشیم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته توانست در زمین برشا 1-2 پیروز شده و موقتا به صدر سری آ صعود کند. یووه ابتدا یک گل عقب افتاد ولی در ادامه موفق به جبران شد تا در غیاب رونالدو، سه امتیاز حساس بازی را به دست بیاورد.

 

 

1437343

 

 

مائوریتزیو ساری سرمربی یووه در پایان بازی گفت:« ما پیشرفت زیادی در پاسکاری کرده‌ایم و بر بازی تسلط بیشتری داشتیم اما همچنان نیاز داریم تا در فاز دفاعی بهتر شویم. ما پیشرفت در خط حمله را با موقعیت‌هایی که خلق کردیم و سه موقعیت خوبی که از روی خط دروازه دفع شد، دیدیم. بازگشت به بازی پس از دریافت گل در دقیقه 4 در چنین جو پرشوری هم کار آسانی نبود.»

 

تغییر سیستم بازی از 3-3-4 به 2-1-3-4 در غیاب کریستیانو رونالدو:«  به نظرم در این مقطع باید برای بازی با این دو سیستم آماده باشیم. ما مشکلاتی در پست دفاع و در پست هافبک‌های نفودی داریم، از این‌رو عاقلانه است که بیشتر منابع خود را در اختیار داشته باشیم. اگر در ادامه فصل مدافعان ما روی فرم و شکل بهتری قرار بگیرند، سپس می‌توانیم روی رویکردی که داریم، تجدیدنظر کنیم، اما در حال حاضر خیلی مهم است که خودمان را برای تمامی سناریوها آماده کنیم.

 

 

1425339

 

 

ساری در تمجید از پائولو دیبالا گفت:« دیبالا اخیراً خیلی خوب کار کرده و استفاده از او در این بازی تصمیم درستی بود. من متقاعد شده‌ام که پائولو می‌تواند به عنوان بازیساز به ما کمک کند و ترجیح می‌دهم او را چند متری جلوتر و نزدیک به دروازه حریف مورد استفاده قرار دهم. دیبالا کیفیت بالای بازی‌اش را نشان داد و همکاری خیلی خوبی با آرون رمزی داشت. دیبالا ضربه کوچکی خورد و به همین خاطر او را بیرون کشیدیم. باید وضعیت او را بررسی کنیم.»

 

دلیخت:« دلیخت در حال پیشرفت است و ما باید در مورد او صبور باشیم. ماتایس بازیکن خیلی جوانی است و از سبک فوتبالی متفاوت در آژاکس به یووه آمده است. دلیخت پدیده است، اما هنوز به آن آمادگی لازم نرسیده است. فراموش نکنید که کالیدو کولیبالی هم وضعیت مشابهی در چند ماه اول حضورش در ناپولی داشت.»

 

دیدگاه‌ها