کد خبر : 1639203 | 03 مهر 1398 ساعت 20:29 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

نامداری:

ببینید گلرهای خوب اروپایی چه گل‌هایی می‌خورند

مربی دروازه بان های تیم سایپا از صحبت درباره دروازه بان تیم استقلال خودداری کرد.

ببینید گلرهای خوب اروپایی چه گل‌هایی می‌خورند

به گزارش "ورزش سه"، اشکان نامداری مربی دروازه بان های تیم سایپا پس از دیدار این تیم مقابل تراکتور با سوالی در مورد استقلال روبرو شد و این طور پاسخ داد: من چون از تمرینات آنها خبر ندارم در مورد دروازه‌بان‌های هیچ تیمی نمی توانم اظهارنظر کنم.


او در مورد بازی کردن احمد گوهری برخلاف هفته‌های گذشته که حامد فلاح‌زاده درون دروازه سایپا می ایستاد گفت: این تصمیم سرمربی و کادر فنی بود که فرصت بازی به احمد برسد. احمد یکی از گلرهای خوب ایران است. ما دو دروازه بان خوب داریم و در کنار آنها گلر های جوان دیگری هم مثل مهدی نوراللهی و میثم داریم.

 

او افزود: با وجود اینکه نسبتاً گلهای زیادی در بازی‌های قبلی دریافت کرده ایم اما اشتباه منجر به گل فقط یک مورد در بازی نساجی داشتیم. بقیه گل ها به خاطر مسائلی بوده که با مسئولیت پذیری بیشتر بچه ها در آینده به مرور حل می شود.

 

یکی از خبرنگاران سوالی را درباره لزوم رقیب برای دروازه‌بان‌ها مطرح کرد و از سید حسین حسینی در استقلال نام برد. نامداری جواب این سوال را به این شکل داد: من جواب این سوال را دارم اما نمی توانم صریح بگویم. فقط به یک مثال اشاره می کنم. زمانی در همین تیم سایپا من در کنار احمدرضا عابدزاده، بهزاد غلامپور، محمد محمدی و اصغر کرم اللهی دروازه‌بان بودیم و با تشخیص آقای مایلی کهن در هر بازی دروازه‌بان مشخص می شد. من به دلیل شرایطی که در حال حاضر به وجود آمده، بهتر است جواب این سوال را ندهم تا خدای نکرده حسینی هم تحت فشار قرار نگیرد.

 

دیگر سوالی که از نامداری پرسیده شد، درباره لزوم وجود مربی دروازه بانی بود. همچنین بحث سطح دروازه بانی ایران و اشتباهاتی که در هفته های قبل رخ داده است. مربی سایپا در پاسخ به این سوال گفت: من از شما خواهش می کنم کمی فوتبال اروپا را هم دنبال کنید. اگر گل اولی که رئال از پاری سن ژرمن خورد یک دروازه بان ایرانی خورده بود، کلی حرف و حدیث درست می شد. یا مثلاً گل منچستر به حریف قزاقستانی یا گلی که ترشتگن همین دیشب دریافت کرد. متاسفانه ما بیش از حد روی این مسائل مانور می‌دهیم در حالی که این گل ها طبیعی است و در فوتبال اتفاق می‌افتد. به نظر من فضای مجازی راه را درست نمی رود و باعث می شود مانور بیش از اندازه ای روی این مسائل وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ها