کد خبر : 1639280 | 04 مهر 1398 ساعت 10:45 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

می توانستیم مقابل تراکتور بازنده نباشیم

گوهری: نمی‌گویم بهترین گلر ایران کیست

دروازه بان تیم سایپای تهران می گوید سعی دارد در هر بازی بهترین عملکرد را از خودش ارائه بدهد.

گوهری: نمی‌گویم بهترین گلر ایران کیست

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری بعد از شکست سایپا مقابل تراکتور عنوان کرد: ما بازی خوبی مقابل تراکتور انجام دادیم. فرصت هایی داشتیم که با بدشانسی از دست رفت. می توانستیم نتیجه بهتری کسب کنیم اما بدشانس بودیم و بازی را باختیم.


وی درباره عملکرد خودش در ترکیب سایپا بیان کرد: من برای اولین بار در این فصل برای سایپا بازی کردم. با این حال آمادگی بدنی بالایی دارم و سعی می کنم بهترین بازی هایم را برای تیمم انجام بدهم. امروز هم امیدوارم با عملکردم کادرفنی را راضی کرده باشم.


دروازه بان سایپا با اشاره به تمرینات مربی دروازه بان ها در لیگ برتر گفت: واقعا آقای اشکان نامداری کارش را اصولی انجام می دهد و تمرینات ایشان خیلی در کار ما دروازه بان ها تاثیر دارد. تمریناتی که او می دهد بسیار مدرن است و در فوتبال روز دنیا نیز همین تمرینات اجرا می شود. اگر بگویم او چه می کند تمریناتش لو می رود اما من واقعا با همه دروازه بان هایی که کار کردم خوب بودند و آقای نامداری هم واقعا کارش خوب است. تمرینات او مناسب سن و سال گلرها و شرایط آنها است.


گوهری در پاسخ به این پرسش که بهترین دروازه بان حال حاضر ایران کیست، گفت: من راجع به کسی نظر نمی دهم و حرفی در این خصوص ندارم.

دیدگاه‌ها