کد خبر : 1639303 | 04 مهر 1398 ساعت 11:37 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان، سربازها و جوانان باانگیزه

ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر استقلال

علیرضا منصوریان در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر با اضافه شدن بازیکنان سرباز تیمش دست باز تری برای چیدن یک ترکیب قوی برابر استقلال زخمی و تشنه پیروزی دارد.

ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر استقلال

به گزارش" ورزش سه" ذوب آهن هم مثل استقلال فصل را خوب شروع نکرده با این تفاوت که منصوریان اصولا مسابقات را خوب شروع نمی کند و معمولا در نیم فصل دوم و از زمستان است که به پیک آمادگی می رسند. منصوریان برای بازی امروز برابر تیم سابقش استقلال با اضافه شدن سه بازیکن سربازشان دست پرتری دارد. 


او در این بازی و در خط دروازه به احتمال زیاد طبق سه بازی گذشته از یوسف بهزادی استفاده خواهد کرد. در خط دفاعی محمد نژادمهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی و مسعود ابراهیم زاده که در دو بازی اخیر این تیم ترکیب خط دفاعی را تشکیل داده بودند می توانند امروز هم در ترکیب اصلی قرار بگیرند.


در خط هافبک اما شاید منصوریان احسان پهلوان را بازهم در نیمه دوم به بازی بفرستد و ترکیب اصلی را با حمید بوحمدان، دانیال اسماعیلی فر، محمدرضا عباسی و مهدی مهدی پور و قاسم حدادی فر بچیند. 


اما شاید علامت سوال اصلی این بازی بازیکن خط حمله منصوریان باشد. او اگر مطهری آماده باشد احتمالا از این بازیکن با تجربه استفاده کند.


ترکیب احتمالی ذوب آهن
دروازه بان: یوسف بهزادی
مدافعان: محمد نژاد مهدی، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده
هافبک: حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، مهدی مهدی پور، محمدرضا عباسی، دانیال اسماعیلی فر
مهاجم: ارسلان مطهری

دیدگاه‌ها