کد خبر : 1639308 | 04 مهر 1398 ساعت 11:50 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم چهار ماهه مهاجم استقلال در گلزنی

بیش از چهار ماه از آخرین باری که پای مهاجم شماره 11 استقلال به گلزنی بازشده می گذرد و بسیاری امیدوار هستند او در بازگشت به خانه‌ی سابق این طلسم را بشکند.

طلسم چهار ماهه مهاجم استقلال در گلزنی 

به گزارش "ورزش سه"، آخرین باری که پای مرتضی تبریزی به گلزنی با پیراهن استقلال در رقابت های لیگ برتر باز شد به روز 26 اردیبهشت ماه 98 برمی گردد. در آن روز استقلال در حالی توانست سپیدرود رشت را با نتیجه 2-1 در آخرین هفته رقابت های لیگ هجدهم از پیش رو بردارد که مرتضی تبریزی در دقیقه 20 موفق شد روی پاس روح ا... باقری برای دومین بار دروازه کوروش ملکی و سپیدرودی ها را باز کند.


تبریزی که در فصل جاری فرصتی طلایی برای نشان دادن توانایی هایش به عنوان مهاجم در اختیار داشت با گذشت چهار هفته از رقابت ها هنوز انتظارات را برآورده نکرده است. با دوری شیخ دیاباته و این که استراماچونی گزینه دیگری برای خط حمله به غیر از تبریزی ندارد باعث شد تا بعد از نمایش ناامیدکننده در دربی 90 باز هم این مهاجم همدانی انتخاب اول و آخر سرمربی ایتالیایی در جنگ بزرگ امشب فولادشهر باشد.


این ورزشگاه برای تبریزی پر از خاطرات تلخ و شیرین است، جایی که از این بازیکن جوان همدانی طی چهار فصل بازیکنی ساخت که تابستان گذشته با قراردادی میلیاردی و پرسرو صدا راهی استقلال شود بلکه جای خالی مهاجم سنگالی را پر کند. مرتضی با گذشت نزدیک به یک سال هنوز نتوانسته آن طور که انتظار می رفت در دل هواداران جا باز کند به خصوص در روزهای گذشته که انتقادات از عملکرد او نیز به اوج خود رسید.


حال همه منتظر هستند تا طلسم چهارماهه تبریزی در گلزنی امشب در فولادشهر شکسته شود بلکه استقلال با گلزنی او بتواند به ساحل آرامش برسد. تبریزی با شناخت کاملی که از مدافعان ذوب آهن و جو حاکم بر فولادشهر دارد امشب یکی از چهره های اصلی این مصاف دیدنی و پرحاشیه خواهد بود، فرصتی که می توان از آن به عنوان آخرین گام برای تثبیت در جایگاه اصلی تبریزی قلمداد کرد.

 

فرزام محمدعلیها

دیدگاه‌ها