کد خبر : 1639326 | 04 مهر 1398 ساعت 13:10 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت‌گذاری نجومی تاتنهام برای حفظ هری کین

روزنامه تلگراف مدعی شد دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام برای از دست ندادن هری کین، کاپیتان این تیم برای او قیمتی 250 میلیون پوندی در نظر گرفته است.

قیمت‌گذاری نجومی تاتنهام برای حفظ هری کین

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی تلگراف اعلام کرد باشگاه تاتنهام و رئیس این باشگاه، دنیل لوی، برای اطمینان از ماندگار شدن هری کین، کاپیتان و ستاره گلزن این تیم در تاتنهام قصد دارد برای او قیمتی نجومی در حد 250 میلیون پوند تعیین کند.

 

1437780

 

هری کین اخیرا اعلام کرد قصد دارد در تیمی بازی کند که بتواند جامهای قهرمانی بدست بیاورد و صرفا بدست آوردن افتخارات فردی دیگر برای او کافی نیست.

 

این صحبتهای هری کین زنگ خطر را برای مدیران باشگاه تاتنهام به صدا در آورده و آنها را به فکر محافظت از ستاره بزرگشان انداخته است. به همین خاطر است که دنیل لوی رئیس باشگاه به این نتیجه رسیده که قیمت هری کین را بسیار بالا تعیین کند به این امید که قیمت بالای 250 میلیون پوندی بتواند باشگاه‌های بزرگی مثل رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی را از تلاش برای خرید ستاره انگلیسی منصرف کند.

 

هری کین تا سال 2024 با تاتنهام قرارداد دارد ولی این باشگاه با توجه به اینکه می‌داند کریستین اریکسن، توبی آلدرویرلد و یان فرتونگن سال آخر قراردادشان را سپری کرده و در پایان فصل جاری می‌توانند به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کنند، نمی‌خواهد به هیچ وجه هری کین را از دست بدهد.

 

دیدگاه‌ها