کد خبر : 1639336 | 04 مهر 1398 ساعت 17:20 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

دو پنالتی و شوت علیه شاگردان ویسی؛

ماشین‌سازی 4- شاهین 2؛ توفان در اول و آخر بازی!

شاگردان خطیبی با زدن دو گل در دقایق پایانی مسابقه توانستند به برتری مقابل شاهین شهرداری برسند.

ماشین‌سازی 4- شاهین 2؛ توفان در اول و آخر بازی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ماشین‌سازی فصل را با برتری غیرمنتظره برابر استقلال آغاز کرد ولی پس از آن در دیدارهای نزدیک و دشوار مقابل تیم‌های مدعی سپاهان و شهرخودرو و بعد از آن در بازی با پیکان شکست خورد، اما شاگردان خطیبی امروز با گل‌های احمدرضا زنده‌روح(2 بار- پنالتی)، بابک مرادی و محمد قادری در مقابل گل‌های بهمن سالاری و حسین مالکی توانستند به برتری دست یابند تا شرایط بهتری در جدول پیدا کنند و 6 امتیازی شوند.


شاگردان ویسی دو بار از اشتباه دروازه‌بان و خط دفاعی ماشین‌سازی استفاده کردند و بازی را به تساوی کشیدند، اما با گل‌هایی که در دقایق 85 و 3+90 خوردند، با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند تا دست خالی از تبریز به بوشهر برگردند.


هفته پنجم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 98/07/04 ؛ ساعت 16:30
استادیوم: بنیان دیزل تبریز/ تماشاگر: 100نفر
داور: علی بای/ کمک‌ها: حسن ظهیری و محسن بابایی؛ داور چهارم: محمدعلی رضایی؛ کمک داوران اضافی: حسین زمانی و کیوان علی‌محمدی/ ناظر داوری: محمود رفیعی.


ماشین‌سازی تبریز

 

  • علیرضا حیدری
  • ادواردو دوسانتوس
  • سید محمد خرم‌الحسینی(58- محمد قادری)
  • فردین عابدینی
  • محمد مسلمی‌پور
  • احمدرضا زنده‌روح
  • شاهین توکلی
  • بابک مرادی(87- عزیز معبودی)
  • شاهین ثاقبی
  • سامان نریمان‌جهان(60- اتابک زارعی)
  • علی آل‌کثیر


سرمربی: رسول خطیبی

 

1437835


شاهین شهرداری بوشهر

 

  • ابوالفضل درویش‌وند
  • مرتضی غلامعلی‌تبار
  • لوکا کادرانی(30- سلمان بحرانی)
  • حسن نجفی
  • بهروز نوروزی‌فرد
  • امیرحسین موسی‌زاده
  • دانیال مومنی(56- میلاد صارمی)
  • ابوذر صفرزاده
  • بهمن سالاری
  • حسین مالکی
  • سعید کریمی(67- امین مشایخ)


سرمربی: عبدالله ویسی

 

1437836

 

اخطار


سامان نریمان‌جهان(54) از ماشین‌سازی

بابک مرادی(66) از ماشین‌سازی

سلمان بحرانی(73) از شاهین شهرداری

 

 

 

 

شرح گل


ماشین‌سازی 1 - شاهین شهرداری صفر (دقیقه 2: احمدرضا زنده‌روح): پنالتی اعلام شده به سود ماشین‌سازی را زنده‌روح برخلاف جهت درویش‌وند که به سمت چپ دروازه شیرجه زده بود، تبدیل به گل کرد.

 

ماشین‌سازی 1 - شاهین شهرداری 1 (دقیقه 42: بهمن سالاری): ارسال نجفی از جناح راست زمین را علیرضا حیدری، دروازه‌بان ماشین‌سازی به شکل عجیبی دفع کرد تا بهمن سالاری در محوطه 6 قدم صاحب موقعیت شود و گل تساوی شاهین را بزند.


ماشین‌سازی 1 - شاهین شهرداری 1 (دقیقه 45: احمدرضا زنده‌روح): دومین پنالتی اعلام شده به سود ماشین‌سازی را احمدرضا زنده‌روح با شوت محکم به مرکز دروازه زد تا درویش‌وند که به سمت راست پریده بود، در مهار این تیم ناکام بماند و گل دوم تیم تبریزی به ثمر برسد.

ماشین‌سازی 2 - شاهین شهرداری 2 (دقیقه 50: حسین مالکی): مالکی حرکت خوبی از میانه زمین انجام داد و بعد از یک- دو عالی با سلمان بحرانی، خود را در موقعیت گلزنی قرار داد و با شوت تماشایی دروازه ماشین‌سازی را باز کرد.

ماشین‌سازی 3 - شاهین شهرداری 2 (دقیقه 85: بابک مرادی): پاس در عمق علی آل‌کثیر به بابک مرادی رسید که این بازیکن با دو سر توپ چشم‌نواز و جای گذاشتن غلامعلی‌تبار، شوت پای راست زمینی زد و دروازه شاهین شهرداری را باز کرد.

ماشین‌سازی 4 - شاهین شهرداری 2 (دقیقه 3+90: محمد قادری): بازیکنان ماشین‌سازی ضد حمله سریعی تدارک دادند و برتری 3 بر 2 نفری در ایجاد موقعیت به وجود آوردند که محمد قادری بعد از پیشتازی از میانه زمین تا پشت محوطه جریمه، شوت محکم و زیبایی به کنج دروازه شاهین شهرداری زد تا گل چهارم ماشین‌سازان به نام او ثبت شود.

 

 

 


لحظات حساس


00:20- بابک مرادی با حرکت تکنیکی و سرعت بالا وارد محوطه جریمه شاهین شهرداری شد و در برخورد با امیرحسین موسی‌زاده روی زمین افتاد که علی بای، داور مسابقه این صحنه را پنالتی تشخیص داد.
10:15- حرکت خرم‌الحسینی از جناح چپ و پاس او به نریمان‌جهان را این بازیکن نتوانست استفاده کند و شوت بی‌دقت این بازیکن از بالای دروازه شاهین به بیرون رفت.
20:38- علی آل‌کثیر پشت محوطه جریمه شاهین شهرداری صاحب توپ شد که شوت محکم زمینی او را درویش‌وند در دو مرحله جمع کرد.
23:39- ارسال توپ از جناح چپ زمین و ضربه سر دوسانتوس را درویش‌وند دراختیار گرفت.
25:17- سانتر نجفی از سمت راست و ضربه پشت سر مالکی با اختلاف کمی از کنار دروازه ماشین‌سازی به اوت رفت.
26:14- پاس نریمان‌جهان و شوت تماشایی شاهین ثاقبی از پشت محوطه جریمه را درویشوند با واکنش زیبایی راهی کرنر کرد.
27:40- علی آل‌کثیر، مهاجم ماشین‌سازی بهترین فرصت را داشت تا روی پاس در عمق نریمان‌جهان گل دوم تیمش را به ثمر رساند، اما ضربه کم‌دقت او از کنار دروازه شاهین به بیرون رفت.

35:25- شوت پشت محوطه ثاقبی از کنار دروازه شاهین شهرداری به بیرون رفت.

40:23- ضربه ایستگاهی عجیب بحرانی از میانه زمین دقت لازم را نداشت تا همچنان شاهین در زدن توپ در چارچوب دروازه ماشین‌سازی ناکام باشد.

43:10- نریمان‌جهان با سرعت بالا وارد محوطه جریمه شاهین شد و در حالی که به نظر می‌رسید روی حسن جعفری، مدافع بوشهری‌ها خطایی انجام داده، اما در ادامه علی بای، داور مسابقه خطای درویش‌وند، دروازه‌بان شاهین روی نریمان‌جهان را گرفت و برای دومین بار اعلام پنالتی کرد.

53:20- حرکت بابک مرادی و پاس در عرض او با شوت پشت محوطه نریمان‌جهان همراه شد که درویش‌وند به راحتی توپ را دراختیار گرفت.

57:30- شوت محکم نجفی از روی ضربه ایستگاهی از کنار دروازه ماشین‌سازی به بیرون رفت.

59:12- ضربه ایستگاهی تماشایی نریمان‌جهان با واکنش زیبای درویش‌وند تبدیل به گل نشد و تنها یک کرنر برای ماشین‌سازی به دست آمد.

63:15- سانتر خطرناک زنده‌روح از روی ضربه آزاد سمت راست زمین هیچ یک از مهاجمان ماشین‌سازی نتوانستند استفاده کنند تا توپ به بیرون برود.

67:35- اتابک زارعی در محوطه جریمه ماشین‌سازی خود را روی زمین انداخت که علی بای تمارض او را گرفت و به این بازیکن کارت زرد نشان داد.

76:00- سانتر دقیق زارعی از روی ضربه آزاد و ضربه سر شاهین توکلی با فاصله کمی از کنار دروازه شاهین به بیرون رفت.

82:15- بعد از پرتاب اوت بلند مسلمی‌پور، به نظر می‌رسید توپ به دست مدافع شاهین برخورد کرده باشد ولی علی بای بعد از مشورت با کمک داور پشت دروازه در اعلام پنالتی صرف نظر کرد.

 

1437882

 

 

 


در حاشیه


* تماشاگران ماشین‌سازی مثل دیدارهای قبل استقبال خوبی از بازی امروز نداشتند و صندلی‌های خالی زیادی به چشم می‌خورد.

* فرید بهزادی‌کریمی به دلیل آسیب دیدگی در فهرست ماشین‌سازی قرار ندارد.
* قبل از شروع بازی نصیرزاده، سرپرست باشگاه ماشین‌سازی خوش و بش گرمی با ویسی، سرمربی شاهین شهرداری داشت.

 

 

 

بهترین بازیکن


بابک مرادی، وینگر ماشین‌سازی  تنها 20 ثانیه بعد از شروع بازی با حرکت تکنیکی و سریع وارد محوطه جریمه شاهین شهرداری شد و یک پنالتی گرفت تا خیلی زود پیش بیفتند و با روحیه بالاتری کارشان را ادامه دهند؛ مرادی در دقیقه 85 و در حالی که بازی با تساوی 2 بر 2 دنبال می‌شد نیز فرشته نجات ماشین‌سازی شد و با شوت تماشایی دروازه شاهین را باز کرد تا پایه‌گذار برد ارزشمند تیمش شود؛ او در جریان مسابقه نیز با پاس‌های در عمق و حرکات خود تاثیرگذار نشان داد و بهترین بازیکن زمین بود.

 

 

 

اتفاق ویژه


شاگردان ویسی دو بار گل‌های خورده برابر ماشین‌سازی را جبران کردند ولی از دقیقه 85 به بعد دو گل خوردند تا نتوانند در پنجمین بازی فصل به امتیاز 2 برسند و از قعر جدول فاصله بگیرند؛ ماشین‌سازی نیز در روزی که دو پنالتی به دست آورد، همانند دیدار هفته اول برابر استقلال، در لحظات پایانی توانست به برد دست پیدا کند و 6 امتیازی شود.

دیدگاه‌ها