کد خبر : 1639408 | 04 مهر 1398 ساعت 18:46 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت سعید آقایی مورد تایید ما نیست

تابش:فحاش‌ها گروه کر تشکیل داده‌اند

سپاهان در روزی که بازی اش با پرسپولیس حاشیه زیادی در داخل زمین نداشت توانست با دو گل به یک پیروزی با ارزش دست پیدا کند.

تابش:فحاش‌ها گروه کر تشکیل داده‌اند

به گزارش" ورزش سه" مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در پایان بازی با پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی گفت:« هر دو تیم از بهترین تیم های مملکت هستند. امروز شاهد یک جنگ تمام عیار و مردانه درون زمین بودیم.»


او درباره داوری هم گفت:« باید بازی را دوباره ببینیم اما به نظرم قضاوت داور امروز عادلانه بود. تنها نقطه ضعف بازی رفتارهای غیراخلاقی پایان بازی بود. ما با توجه به اینکه خیلی فشار می آوریم که خانم ها به ورزشگاه بیایند باید شرایط را هم فراهم کنیم. من امروز تعدادی از بچه های نونهال را در ورزشگاه دیدم و واقعا اینطور دسته جمعی و به صورت کر و سمفونی توهین کردن درست نبوده و در شان فوتبال ما نیست. این در حالی است که بچه های دو تیم در زمین جوانمردانه بازی می کردند.» او اضافه کرد:« آقای قلعه نویی از چهره های ملی مملکت بوده و این زیبنده فوتبال ایران نیست که به چهره های ملی اش توهین بکند.»


مدیرعامل سپاهان درباره محرومیت سعید آقایی هم گفت:« ما به هیچ وجه حرکت این بازیکن را تایید نمی کنیم. بیانیه ای هم منتشر شد که مال ما نبود و منتسب به سپاهان بود. من که عادت کرده ام و هر پانزده روز به کمیته اخلاق رفته ام ، این بار هم اگر لازم باشد می روم و توضیحات را می دهم.»


او افزود:« ما تصاویری داریم که در آن رفتارهای بدتر از این هم شده اما اتفاقی نمی افتد. امیدوارم برخورد عادلانه صورت بگیرد؛ بازهم تاکید می کنم که ما رفتار آقایی را تایید نمی کنیم.»


تابش در ارتباط با شرایط میزبانی پرسپولیس هم گفت:« میزبانی خوب بود و هواداران ما در این بازی مشکلی نداشتند. از آقای انصاری فرد ، مدیریت باشگاه پرسپولیس و یگان ویژه تشکر می کنم.»


مدیرعامل سپاهان در بخش آخر صحبت هایش درباره خبرنگاران آسیب دیده گفت:« اگر رای در این رابطه صادر شود ما مشکلی برای جبران خسارت نداریم.»

دیدگاه‌ها