کد خبر : 1639418 | 04 مهر 1398 ساعت 19:11 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

تماشاگران پرسپولیس برایم سنگ تمام گذاشتند

مصلح: این بازی راه رفتن روی لبه تیغ بود

امروز برای شایان مصلح یک روز متفاوت بود چرا که بعد از جدایی از پرسپولیس برای اولین‌بار در ورزشگاه آزادی برابر این تیم قرار می‌گرفت.

مصلح: این بازی راه رفتن روی لبه تیغ بود

به گزارش" ورزش سه" شماره 69 سپاهان چهره ویژه بازی تیم‌های پرسپولیس و سپاهان بود. او که فصل قبل در پرسپولیس بازی می‌کرد، در پایان سال توسط کالدرون در لیست مازاد قرار گرفت و از این رو در بازی امروز انگیزه بالایی داشت. او بعد از بازی درباره حضورش مقابل تیم سابقش گفت: «من قبلا هم در پرسپولیس مقابل سپیدورد بازی کرده بودم و اتفاق تازه‌ای نبود.»


مصلح افزود: «من همیشه سعی کرده‌‌ام که حرمت‌ها را حفظ کنم. تماشاگران پرسپولیس امروز سنگ تمام گذاشتند و مرا تشویق کردند جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.»


مدافع چپ سپاهان همچنین گفت: «این طبیعی است که آدم در هر تیمی باشد باید با تمام وجود برای آن تیم بازی کند. این راه رفتن روی لبه تیغ است، هم نباید حاشیه درست کنی که هواداران تیم سابقت ناراحت شوند و هم با تمام وجود بازی کنی تا هواداران تیم جدیدت راضی باشند.»


مصلح درباره درگیری‌های بازی هم گفت: «این طبیعی است چرا که بازی‌‌های بزرگ درگیرانه هستند. من هم سعی می‌کردم آن وسط بچه‌ها را آرام کنم.» او با اشاره به صحنه درگیری‌اش با وحید امیری گفت: «ضربه‌ای نبود، آرنج وحید به صورتم خورد، الان هم اورا دیدم و عذرخواهی کرد و من هم عذرخواهی‌اش را پذیرفتم.»


او در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره این‌که محرومیت سعید آقایی باعث شد تا او در ترکیب قرار بگیرد گفت: «من و سعید خیلی با هم رفیق هستیم. هرجا رفتم سعی کردم اولویتم رفاقت باشد و رقابت در سایه قرار بگیرد. امروز قسمت من بود بازی کنم و خدا را شکر فکر کنم بازی خوبی انجام دادم.»

دیدگاه‌ها