کد خبر : 1639421 | 04 مهر 1398 ساعت 19:18 | 43.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض بیرانوند بابت قانون جدید داوری بود

خلیل‌زاده: فوتبالیست تاپ با این پول‌ها به ایران نمی‌آید

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تبریک به تیم فوتبال سپاهان گفت ما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم.

خلیل‌زاده: فوتبالیست تاپ با این پول‌ها به ایران نمی‌آید

 به گزارش "ورزش سه"، در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان که با برتری اصفهانی‌ها به پایان رسید، شجاع خلیل زاده با حضور مقابل خبرنگاران به سؤالات آن‌ها پاسخ گفت.


خلیل زاده در ابتدا در خصوص شرایط این دیدار و داوری گفت: «ما می‌توانستیم این بازی را با نتیجه سه بر صفر برنده شویم، اما قدر موقعیت‌هایمان را ندانستیم. من نمی‌توانم در خصوص داوری صحبت کنم چراکه من را محروم می‌کنند. اما به نظرم روی ترابی باید پنالتی اعلام می‌شد. اگر دقت کنید من در دربی کسی را نزدم ولی علیه تیم ما پنالتی اعلام شد.»


وی در ادامه افزود: «داور تمام سوت‌های 50 -50 را به نفع حریف سوت می‌زد.»


 خلیل زاده درباره اعتراض بیرانوند هم اشاره کرد: «قانون جدید داوری می‌گوید اگر توپ به داور برخورد کند باید بازی را متوقف کند که همان توپ رفت واوت به سود سپاهان شد و اعتراض بیرانوند به همین موضوع بود.»


 خلیل زاده با تبریک به تیم حریف گفت: «به‌هرحال فوتبال بردوباخت دارد و از همین‌جا به تیم سپاهان تبریک می‌گویم.»


مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تا به این جای لیگ به دو تیم مدعی بازی را واگذار کردند بیان کرد: «این بازی را همه دیدند که حق تیم ما به‌هیچ‌وجه باخت نبود و همان‌طور که گفتم‌ بازی بردوباخت دارد. ما دو گل بد دریافت کردیم چون قدر فرصت‌های خودمان  را ندانستیم. ما مثل بقیه تیم ها نمی‌آییم بهانه‌ای برای چیزی بگیریم.


 بازهم می‌گویم حق ما امروز باخت نبود همه این را می‌دانند ما مثل دیگر تیم‌ها نمی‌خواهیم جنجال کنیم و هوادارانمان به تیم مقابل ناسزا بگویند ما 2 گل بد خوردیم بازی بردوباخت دارد ما از موقعیت‌ها استفاده نکردیم این اتفاقات پیش می‌آید.»


بازیکن پرسپولیس در مورد بازی جونیور گفت:‌ «کدام فوتبالیست تاپ با این پول‌ها به ایران می‌آید. با این شرایط و وضعیت با این پول‌ها بازیکن خوب به ایران نمی‌آید ما باید به جونیور کمک کنیم روز به روز بهتر شود.»
وی در پاسخ به این سؤال که گویا در خط حمله مشکل دارید و در دربی هم نشان دادید خط حمله خوبی ندارید، گفت: «فشار روی تیم زیاد است امیدوارم روز به روز بهتر شویم. به هر حال به تیم سپاهان به خاطر این پیروزی تبریک می‌گویم.»

دیدگاه‌ها