کد خبر : 1639422 | 04 مهر 1398 ساعت 19:20 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجمان فیکس پرسپولیس؛ 5 بازی، صفر گل!

مهاجمان اصلی تیم پرسپولیس تا پایان هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس امروز پنجمین دیدار این فصل خود را در لیگ برتر مقابل سپاهان انجام داد. دیدار خانگی امروز سرخپوشان پایان خوشی برای آنها نداشت و شاگردان گابریل کالدرون با دو گل مغلوب سپاهان شدند تا پس از 18 ماه یک شکست خانگی را متحمل شوند.

 

اتفاقی که امروز برای پرسپولیسی‌ها و گابریل کالدرون آزاردهنده بود، ناکامی خط حمله این تیم در باز کردن دروازه حریف بود. پرسپولیس چند موقعیت خوب به ویژه در نیمه اول داشت اما بازیکنان این تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند.

 

پرسپولیس در مجموع 5 بازی این فصل خود کلا 3 گل زده که هیچ کدام توسط مهاجمان اصلی این تیم زده نشده است. علی علیپور تمام 5 بازی را به صورت فیکس حضور داشته و جونیور براندائو هم از هفته سوم به ترکیب اصلی پرسپولیس رسیده اما 450 دقیقه بازی علیپور و حدود 230 دقیقه حضور جونیور در ترکیب پرسپولیس هیچ گلی را برای این دو مهاجم به همراه نداشته است.

 

 

تنها تاثیر مثبت مستقیم این دو نفر در گل‌های پرسپولیس، پاس گل علیپور در هفته اول به ترابی بود. دیگر گل‌ها هم که روی شوت از راه دور کنعانی‌زادگان مقابل صنعت نفت و ضربه مهدی عبدی در دربی به ثمر رسید.

 

دیدگاه‌ها