کد خبر : 1639424 | 04 مهر 1398 ساعت 19:32 | 61.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمله عجیب و غریب سرمربی شاهین به بازیکنان

ویسی: این حد از بی‌شرافتی را هرگز ندیده بودم!

سرمربی شاهین بوشهر در پایان بازی با ماشین سازی تعدادی از بازیکنان تیمش را متهم به کم کاری کرد.

ویسی: این حد از بی‌شرافتی را هرگز ندیده بودم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال شاهین بوشهر امروز با شکست 4 بر 2 برابر ماشین سازی در قعر جدول رده بندی قرار گرفت تا عبدالله ویسی در پایان آن تعدادی از بازیکنانش را متهم به کم کاری کند. ویسی در نشست خبری بعد از بازی با ماشین سازی پاسخ خبرنگاران را داد:

 

شرمم می آید


در نیمه اول داغان بودیم و اصلا حرفی برای گفتن‌ نداشتیم. در نیمه دوم اتفاق هایی افتاد که شرمم می آید در مورد آن صحبت کنم. بعضی ها در زمین بازی بدون شرافت و بی شرمانه بازی کردند و ما هیچ چیز نداشتیم. هر تیمی که می خواهد از بحران خارج شود به ما برخورد کند، این اتفاق برایش می افتد. اتفاق هایی در شاهین می افتد که شرمم می آید در مورد آن صحبت کنم ولی هرتصمیمی که مدیران بگیرند در خدمتشان هستم.

 

از این حرفها چندشم می شود


خیلی ها به من می گفتند اتفاق هایی که در درون تیم می افتد مشکوک است اما من باور نمی کردم ولی مگر می شود یک تیم اینقدر داغان باشد؟ بچه ها آنقدر بد حرف می زنند که آدم چندشش می شود. ولی من این حد از بی شرافتی را در هیچ بازیکنی ندیده بودم. تیم ها را از بحران در می آوریم، تیم ما نه بزرگتر دارد نه هیچی، نیمه اول گل می زنیم می گویم سه دقیقه بازی را نگه داریم ولی آنقدر باز بازی می کنیم که حریف بلافاصله گل می زند.دقیقه 85 به کاپیتان تیم مان می گویم بازی را نگه دار 2 گل می خوریم. فوتبالی ها می فهمند که این طبیعی نیست ولی آنها که خوشحال هستند خوشحال باشند ولی خدایی هم هست.

 

باید به 16 نفر جواب بدهم


در تیم ما استان دار، هیئت مدیره و شورای شهر تصمیم می‌گیرند و من باید به 16 نفر جواب پس بدهم. شاید برای مسائل انتخاباتی خیلی کار می توانستم بکنم ولی من اهلش نیستم. من کارم معلوم است ولی تا حالا نامردی ندیده بودم که امروز دیدم.


بازیکنان ما به این نفرات کمک کردند

 

صد در صد تعدادی از بازیکنان ما به این نفرات کمک کردند. شاید یک روزی نام شان رسوا شود چون ما مرد هستیم. من با استقلال خوزستان به پلی آف رفتم ولی آنقدر با شرافت بازی کردم که سال بعدش قهرمان شدیم. آدم های معلوم الحال تیم را دارند نابود می کنند، این تیم ارث پدری من نیست. این تیم برای مردم شهر است ولی یک نفر فقط به فکر خودش است، با این حال من بازهم از هواداران مان معذرت خواهی می کنم.

دیدگاه‌ها