کد خبر : 1639427 | 04 مهر 1398 ساعت 19:28 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بگذاریم داوران آرامش داشته باشند

کیانی: روی ترابی پنالتی نکردم

کاپیتان سپاهانی ها پس از دیدار برابر پرسپولیس معتقد است که این پیروزی حق آنها بود و در نهایت توانستند به آن برسند.

کیانی: روی ترابی پنالتی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، از میکسدزون ورزشگاه آزادی، مهدی کیانی پس از دیدار برابر پرسپولیس و پیروزی در این دیدار روبروی خبرنگاران ایستاد و با آنها به صحبت پرداخت. او در ابتدا درباره داوری دیدار گفت: نه اینکه الان که بازی را بردیم بخواهم این حرف ها را بزنم اما به عنوان یکی از کوچک ترین های این فوتبال خواهشی دارم و آن هم اینکه بگذاریم داورها آرامش داشته باشند. ما نباید آنها را از فوتبال زده کنیم. آنها هم به همراه ما جزئی از این خانواده فوتبال هستند.

 

او درباره مدعی بودن تیم سپاهان برای رسیدن به قهرمانی لیگ گفت: ما از اول بازی های لیگ هم مدعی قهرمانی بودیم. شما اگر دو سه بازی اخیر ما را که با تساوی به پایان رسید را می دیدید متوجه می شدید ما باید با پیروزی بازی را به پایان می رساندیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد. متاسفانه توپ هایمان داخل دروازه حریف نمی رفت اما الحمدلله توانستیم دو گل خوب به ثمر برسانیم.

 

کیانی در رابطه با کسب سه امتیاز در بازی امروز گفت: بازی کردن مقابل پرسپولیس و هوادارانش خیلی سخت است و هر تیمی نمی تواند این گونه بازی کند اما خدا راشکر که ما توانستیم بازی را همان طور که می خواستیم پیش ببریم. تیمی مانند ما نمی تواند این جا این گونه بازی کند. بهرحال در هفته اخیر این تیم را آنالیز کرده بودیم و سبک بازی پرسپولیس را می شناختیم و بازیکنان مان هم از دقیقه یک تا نود توانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند و در نهایت پیروزی حق سپاهان بود.

 

کاپیتان سپاهانی ها پس از اظهارنظر ترابی در رابطه با خطا روی وی و پنالتی برای پرسپولیس گفت: نه نه اصلا برخورد خاصی نبود که داور بخواهد آن را پنالتی بگیرد.

دیدگاه‌ها