کد خبر : 1639429 | 04 مهر 1398 ساعت 19:33 | 56.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی به بازی جلو می‌رویم

حسینی: قلعه‌نویی پاک‌ترین مربی است

وینگر تیم سپاهان در بازی برابر پرسپولیس با وجود تلاش و دوندگی زیاد در نیمه دوم تعویض شد و جای خود را محمد محبی زننده گل دوم تیمش داد.

حسینی: قلعه‌نویی پاک‌ترین مربی است

به گزارش" ورزش سه"، سید محمد حسینی وینگر این فصل سپاهان بعد از برد دو بر صفر تیمش برابر پرسپولیس گفت: «در مسابقات قبل دو تیم اتفاقات ناگواری افتاده بود اما امروز بازی هم نظم خوبی داشت، هم به قول شما حاشیه کمتری داشت و مردم از دیدن بازی لذت بردند. تماشاگران پرسپولیس هم بعد از باخت تیم‌شان را تشویق کردند. ما در اینجا حضور داریم تا فوتبال بازی کنیم و همه از آن لذت ببرند منهای اینکه چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد.»


او در مورد صدرنشینی سپاهان گفت: «ما بازی به بازی جلو می‌رویم. فقط چشم‌مان به بازی آینده است.»


مدافع سپاهان در مورد شعارهایی که علیه قلعه‌نویی در ورزشگاه آزادی سر داده شد گفت: «قطعاً آقای قلعه‌نویی خودش در این مورد صحبت می‌کند اما او یکی از پاک‌ترین مربیانی است که تاکنون دیده‌ام. بسیار مربی باشخصیتی است. هرگز به بازیکنان نمی‌گوید که وقت تلف کنید یا به کسی بی‌احترامی نمی‌کند. در حق او بی‌انصافی می‌کنند.»


او همچنین  در مورد اعتراض‌های بیرانوند اظهار داشت:« فکر می‌کنم بر سر مسئله آوانتاژ داور بیرانوند معترض بود. ظاهراً وقتی مالکیت توپ عوض می‌شود در قانون جدید آوانتاژ باید بازی متوقف شود شاید بیرانوند قضیه را برعکس متوجه شده بود. توپ به بازیکن ما نخورده بود که بخواهد مالکیت توپ عوض شود. اتفاق خاصی در آن صحنه رخ نداد.»

دیدگاه‌ها