کد خبر : 1639430 | 04 مهر 1398 ساعت 19:38 | 29.6K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان دو روز بیشتر از ما استراحت کرد؛

خلیلی: چرا داور به کیانی کارت قرمز نداد؟

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس می گوید، داور مسابقه عملکرد خوبی نداشته است.

خلیلی: چرا داور به کیانی کارت قرمز نداد؟

به گزارش "ورزش سه"، محسن خلیلی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست 2 بر صفر این تیم برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی گفت: درباره مباحث فنی صحبتی نمی‌کنم و در این باره سرمربی تیم حرف می‌زند، اما در این بازی ما درگیر حواشی داوری بودیم و از داور این دیدار راضی نبودیم. در نیمه اول صحنه‌هایی به وجود آمد که بازی را از کنترل داور خارج کرده بود.

 

کیانی باید اخراج می شد


خلیلی با اشاره به تکل مهدی کیانی روی مهدی ترابی در نیمه اول توضیح داد: نمی‌خواهم مشکلات داوری را بشکافم اما آن موقع که کیانی روی ترابی تکل زد و داور به کیانی کارت زرد نشان داد, اعتراض داشتیم. چون داور در لحظه خطا به یک سمت دیگر نگاه می‌کرد و چطور فقط به کیانی کارت زرد نشان داد؟ البته ممکن است کمک داور در گوشی به او گفته باشد.

 

داور پرخاشگرانه با بازیکنان ما صحبت می کرد


خلیلی صحبت هایش در مورد داوری را اینگونه ادامه داد: داور می‌توانست در بازی صحنه‌ها را بهتر سوت بزند، اما او با بازیکنان پرخاشگرانه صحبت می‌کرد و این باعث شده بود شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان عصبانی شوند. واقعاً بحث داوری ما را اذیت می‌کند.

 

دو روز کمتر از سپاهان استراحت کردیم


سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بازی و ضمن اشاره به این نکته که پرسپولیس دو روز کمتر نسبت به میهمانش استراحت داشته، عنوان کرد: در این بازی از لحاظ فنی تیم خوبی بودیم، هرچند در نیمه دوم مقداری تیم دچار افت شد. دلیل افت نیمه دوم این بود که سپاهان 2 روز بیشتر از ما استراحت داشت. علاوه بر این ساعت بازی‌های پرسپولیس هم خوب نیست. ما مشکلی نیز با سایت بلیت‌فروشی‌مان داریم که باید برطرف شود. در همه جای دنیا تلاش‌ می‌کنند تا هوادار به ورزشگاه بیاید اما نمی‌دانم چرا برای ما بازی‌ها را ساعت 4 می‌گذارند.

 

 

امیدوارم در بازی های آینده پیروز باشیم


او در مورد بازی های بعدی تیم بیان کرد: امیدوارم بازیکنان در آینده بازی‌های بهتری انجام دهند. همانطور که تیم در دربی پیروز شد امیدوارم در بازی‌های آینده نیز بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

 

هر جا نیاز باشد از حقمان دفاع می کنیم


خلیلی درباره بیانیه باشگاه استقلال که مدعی شده بود شغل دوم او اظهارات ناشایست و غیرحرفه‌ای است, تصریح کرد: من شغل دومی ندارم و تنها شغلم سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس است اما هر کجا احتیاج باشد، نه تنها من، بلکه سرمربی و مدیر‌عامل تیم از حق‌مان دفاع می‌کنیم.

دیدگاه‌ها