کد خبر : 1639438 | 04 مهر 1398 ساعت 19:52 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

دو بازیکن کلیدی را در روز آخر از دست دادم

خطیبی: این بازی قطعاً 6 امتیازی بود

سرمربی ماشین‌سازی می‌گوید حق آن‌ها کاملاً برد بود و این دیدار به‌جای سه امتیاز، شش امتیازی بود.

خطیبی: این بازی قطعاً 6 امتیازی بود

 به گزارش "ورزش سه "، تیم فوتبال ماشین‌سازی پس از شکست سنگین هفته گذشته مقابل پیکان در این بازی جبران مافات کرد و توانست تیم قعرنشین شاهین شهرداری بوشهر را با حساب چهار بر دو شکست دهد.
رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی پس‌ از این دیدار در نشست خبری حاضر شد و در خصوص این دیدار صحبت کرد.


وی در ابتدای صحبت‌هایش در ارتباط با وضعیت این بازی اظهار داشت: «در مورد بازی باید بگویم که واقعاً شایسته برد بودیم و در نیم ساعت اول نباید از طریق پنالتی به گل می‌رسیدیم، چون قبل از آن 4 موقعیت گل داشتیم که متأسفانه بچه‌ها تمرکز لازم را نداشتند و با بی‌دقتی فرصت‌ها را از دست می‌دادند. دلیلش هم به خاطر باخت هفته گذشته بود که بچه‌ها می‌خواستند زودتر به گل برسند.»


 خطیبی در ادامه افزود: « نیمه دوم با تغییراتی که انجام دادیم تمرکزمان را افزایش دادیم و توانستیم به گل برسیم. این را هم به شما می‌گویم که آقای ویسی تیم بسیار خوبی دارند که برای این تیم در ادامه آرزوی موفقیت می‌کنم. ضمن این‌که از همه بچه‌ها و از کلیه اعضای تیم و هیئت‌مدیره واقعاً تشکر می‌کنم که از لحاظ روحی روانی ما را در طول هفته گذشته تقویت کردند و از همین‌جا به همه این عزیزان این برد را تبریک می‌گویم.»


خطیبی در ادامه گفت: «خوشحالی ما تا فردا است و باید با تمرینات خوبی که در طول هفته انجام می‌دهیم بتوانیم دربازی‌های آینده بهتر از این کار کنیم. اعتقاد دارم که ازلحاظ فوتبالی بازی بسیار تماشاگرپسندی را ارائه می‌دهیم و در بازی‌هایمان همیشه موقعیت‌ها بسیار فراوان است.»


وی همچنین بیان کرد: «در این بازی دست ما با توجه به مصدومیت دو بازیکن در آخرین لحظه خالی شد و ما امروز از دو بازیکن امید استفاده کردیم که اتفاقاً باانگیزه کارکردند. این را هم بدانید وقتی دو بازیکنی که یک هفته تمام با آن‌ها  کار می‌کنیم را به ناگهان از دست می‌دهیم، شاکله تیم تغییر می‌کند و کار بسیار سخت می‌شود اما خدا را شکر که با کمک بچه‌ها توانستیم سه امتیاز شیرین را بگیریم.»


 وی در پایان هم خاطرنشان کرد: « من همیشه گفته‌ام که تمام تیم‌های لیگ برتری ایراد دارند و همان‌طور که گفتم خالی شدن دست ما در روز آخر بسیار سخت بود. ما در ادامه باید روی نقاط ضعفمان و جاهایی که  از آن‌ها ضربه می‌خوریم کار کنیم تا تمام زحمات بچه‌ها هدر نرود. این بازی سه امتیاز نداشت بلکه 6 امتیاز داشت. آن‌ها هم مثل ما زخم‌خورده بودند. هر دو تیم از باخت به این بازی پا گذاشتند ولی ما باهوش‌تر عمل کردیم و توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم و اعتقاد دارم فرصت‌هایی که آن‌ها داشتند روی اشتباهات فردی بود و ما باید این اشتباهات را کاهش دهیم.»

دیدگاه‌ها