کد خبر : 1639444 | 04 مهر 1398 ساعت 20:07 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

ما برنده شدیم و حالا هر کسی هر حرفی می‌خواهد بزند

پور‌قاز: داوری همیشه به ضرر ما بوده است

مدافع تیم فوتبال سپاهان معتقد است داوری به ضرر آنها بوده است و با این وجود آنها مستحق پیروزی بودند.

پور‌قاز: داوری همیشه به ضرر ما بوده است

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هفته پنجم لیگ برتر با برتری زردپوشان سپاهانی به پایان رسید تا این تیم بتواند با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتورسازی به صدر جدول رده‌بندی صعود کند. پس از پایان این بازی عزت‌الله پورقاز پس از پیروزی دو بر صفر سپاهان مقابل پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال گفت: «بازی خوبی انجام دادیم و مستحق این پیروزی بودیم و برنده شدیم.»


وی در پاسخ به این سؤال که بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند پیروزی سپاهان تاکتیکی نبوده و اتفاقی بوده، گفت: «‌به هر حال ما در این مسابقه به پیروزی رسیدیم و برنده شدیم حالا هر کسی هر حرفی می‌خواهد بزند.»
بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره اعتراض پرسپولیسی‌ها به داور گفت: « داوری امروز به ضرر ما هم بود. چه در این مسابقه و چه در بازی‌های قبلی.»


پورقاز در خصوص محرومیت سعید آقایی پیش از این دیدار افزود: «آقایی یک از بهترین مهره‌های ما است که سه سال است در کنار یکدیگر بازی می‌کنیم. خدا را شکر بازیکنان جایگزین آقایی عملکرد خوبی داشتند و موفق کار کردند.»


وی درباره درگیری‌های رخ داده در حین مسابقه گفت:‌ «بازی فوتبال است و درگیری در زمین فوتبال طبیعی است.»


بازیکن تیم فوتبال سپاهان در خصوص کارت زرد داور به بیرانوند و حضور او در میانه میدان گفت:‌ « من هم مانند شما ندیدم چه اتفاقی افتاد بهتر است از خود بیرانوند در این خصوص سؤال کنید.»

دیدگاه‌ها