کد خبر : 1639446 | 04 مهر 1398 ساعت 20:09 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت موفقیت آمیز مصلح به آزادی

هشتاد و شش دقیقه رویایی برای 69(عکس)

مدافع چپ تیم سپاهان امروز برابر تیم سابقش در ورزشگاه آزادی نمایش خوبی داشت هرچند در نیمه دوم توسط امیرقلعه‌نویی تعویض شد.

به گزارش" ورزش سه"،  شایان مصلح امروز و بعد از دو فصل حضور در پرسپولیس با لباس تیم سپاهان به ورزشگاه آزادی آمد. او برخلاف بسیاری از بازیکنانی که از پرسپولیس رفته بودند از روی سکوها مورد عتاب قرار نگرفت. مصلح با پیراهن شماره 69، همان شماره‌ایی که در پرسپولیس به تن می‌کرد، مقابل تیم سابقش قرار گرفت، در حالی که هواداران سرخ او را تشویق می کردند.


مصلح یک شب قبل از این بازی و با محرومیت سعید آقایی در ترکیب اصلی امیر قلعه‌نویی قرار گرفت تا امروز در سمت چپ دفاع تیمش برابر مهره‌های تهاجمی و تدافعی راست پرسپولیس قرار بگیرد. مصلح در طول بازی نمایش خوبی برابر تیم سابقش داشت و توانست با کمک امید نورافکن در برابر سیامک نعمتی و وحید امیری دو بازیکن خطرناک پرسپولیس بازی قابل قبولی انجام بدهد.


مصلح اما در دقیقه 86 درست بعد از لحظه‌ای که وحید امیری از او عبور کرد، از بازی بیرون رفت و جای خودش را به محمد مهدی‌زاده بازیکن جوان سپاهان داد.

 


او در این مسابقه درگیرانه بازی متعصبانه‌ای را به نمایش گذاشت و در پایان بازی هم از نمایش خودش ابراز رضایت کرد. مصلح باتوجه به بازی خوبش برابر پرسپولیس شاید بتواند کلید حضور در ترکیب ثابت سپاهان در بازی‌های آینده را از امیر قلعه‌نویی بگیرد.


نکته جالبی که درباره این بازیکن وجود دارد این است که او به همراه سروش رفیعی در پیش فصل توسط گابریل کالدرون در لیست خروجی قرار گرفت، آن هم در حالی که زمان نقل و انتقالات رو به پایان بود. با این حال امیر قلعه‌نویی این بازیکن را جذب کرد و او امروز برابر پرسپولیس این شانس را پیدا کرد که بتواند جای خودش را در ترکیب ثابت محکم کند.

 


مصلح تا قبل از این بازی تنها یک دقیقه و در بازی هفته دوم سپاهان برابر ماشین‌سازی به میدان رفته بود اما دربرابر پرسپولیس 86 دقیقه در میدان بود.

دیدگاه‌ها