کد خبر : 1639464 | 04 مهر 1398 ساعت 21:16 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

دقت می کردیم می توانستیم برنده باشیم؛

فرکی: بازی کردن در خوزستان کار ساده‌ای نیست

حسین فرکی از نمایش پیکان در ورزشگاه فولاد آره نا ابراز امیدواری کرد.

فرکی: بازی کردن در خوزستان کار ساده‌ای نیست

به گزارش "ورزش سه"، حسین فرکی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل فولادخوزستان در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

به هدفی که داشتیم رسیدیم


 همان‌طور که دیدید امروز ما شاهد یک بازی خوب و رضایت‌بخش از تیم خودمان بودیم. به هدفی که برای این بازی مشخص کرده بودیم رسیدیم. ما می‌خواستم در خانه حریف دست پر از زمین خارج شویم که به این خواسته رسیدیم.

 

اگر دقت می کردیم می توانستیم پیروز باشیم


در بازی با فولاد آن هم در اهواز کسب یک امتیاز رضایت‌بخش است. البته ما امید به پیروزی هم داشتیم. ما در نیمه اول کاملاً به هدف‌مان رسیدیم و به دنبال این بودیم که در نیمه دوم کار را تمام کنیم. در نیمه دوم موقعیت‌های گل خوبی داشتیم، اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. ما در ادامه می‌خواستیم حریف را کنترل کنیم و با استفاده از موقعیت‌های بعدی حریف را شکست دهیم و اگر بیشتر دقت می‌کردیم می‌توانستیم حتی به پیروزی دست پیدا کنیم.

 

موقعیت های ما بهتر از تیم فولادخوزستان بود


بازی با فولاد در اهواز کار ساده‌ای نیست و همین که توانستیم کار تیمی خوبی را انجام دهیم، گل نخوریم و فولاد را در زمین خودش متوقف کنیم, نشان می‌دهد که ما خوب کار کردیم. ما به خوبی اجازه ندادیم که فولاد در بازی خلق موقعیت کند و فکرمی‌کنم موقعیت‌های آنها موقعیت‌های 50 و 60 درصد بود. اما موقعیت‌های ما در این بازی موقعیت‌های بالای 70 درصد بود.

 

در نیمه دوم مقابل فولاد خیلی رضایت بخش بودیم


در مجموع عملکرد تیم ما در نیمه دوم خیلی رضایت‌بخش بود و باید به بازیکنانم برای این بازی تبریک بگویم. امیدوارم در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم و برای فولاد نیز آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها