کد خبر : 1639491 | 04 مهر 1398 ساعت 22:30 | 203.6K بازدید | 0 دیدگاه

استراماچونی: بابت واکنشم متاسفم

یک شوت، یک پزشک و یک کارت قرمز!

آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال با یک اخطار و یک کارت قرمز جای ویژه ای در جدول کارت گرفته های لیگ برای خود دست و پا کرد.

یک شوت، یک پزشک و یک کارت قرمز!

به گزارش "ورزش سه"، استراماچونی یک مربی برون گرا و پرحرارت در کنار خط طولی است و نسبت به اتفاقات داخل زمین واکنش های مختلفی نشان می دهد. او قبل تر در دیدار استقلال مقابل فولاد، بعد از دریافت تذکر جدی از علیرضا فغانی نسبت به گلزنی در اوقاتی بیش از زمان مدنظر او (5+90) اعتراض شدیدی به داور کرده و توسط او جریمه شده بود. این تکنسین زاده شهر رم که اولین فصل خود در کشور ایران را سپری می کند، در مسابقات دیگر استقلال مثل ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان و البته دیدار دربی تا حدی خود را کنترل کرده و واکنشی به تصمیمات داوری نداشته است، اما امروز در فولادشهر او برای اولین بار یک کارت قرمز رنگ را پیش چشم خود دید.


سرمربی سابق اینتر در بخش پایانی نیمه دوم روی یک درگیری در میانه میدان و پس از آنکه داور برخورد بازیکن ذوب آهن با مدافع تیمش را خطا تشخیص نداد به شدت از کنار زمین به بیژن حیدری اعتراض کرد و وقتی این داور همدانی خود را به نزدیکی او رساند تا وی را دعوت به آرامش و پذیرفتن تصمیماتش کند، او به اعتراض ادامه داده و سپس با ضربه محکم و به نشانه اعتراض توپ کنار محوطه فنی را به سمتی شوت کرد که این حرکت از دید حیدری اعتراض شدید تشخیص داده شده و باعث شد او کارت قرمز را از جیبش بیرون کشیده و استراماچونی را به سکوها بفرستد.

 

1437974


استرا که در نشست مطبوعاتی پیش از دربی با شوخی با سر قرمز میکروفن های چیده شده روی میز کنفرانس حساسیتش به این رنگ را به نمایش گذاشته بود، امروز با حکم داور و نشان قرمز رنگ به او از زمین اخراج شد تا در مسابقه آینده تیمش، بازی را از سکوها تماشاگر باشد. او البته در انتهای مسابقه و در جمع خبرنگاران از رفتار خود عذرخواهی کرد و آن را ناصحیح دانست و این همان انتظاری است که از مربی ایتالیایی و حرفه ای استقلال می‌رود؛ مردی که اگرچه هنوز در حسرت اولین پیروزی لیگ برتری خود در فوتبال ایران به سر می‌برد اما در سه هفته گذشته هواداران این تیم را به حمایت از استقلال مجاب و امیدوار ساخته است.

 

1437973

 

1437976


آندره‌آ که البته هنوز یک مربی جوان محسوب می‌شود در کنترل خشم خود در لیگ فوتبال ایران به کجا خواهد رسید؟ شاید آنچه که او در ایران تجربه می کند تا سال های سال در دوران فوتبالش به کمکش بیاید.

 

1437972


عکس ها:امیر حسینی

 

 

دیدگاه‌ها