کد خبر : 1639511 | 05 مهر 1398 ساعت 09:15 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

جامپائولو: میلان مستحق باخت به تورینو نبود

بعد از شکست 2-1 میلان مقابل تورینو در هفته پنجم سری آ، مارکو جامپائولو که فشارها بر او هر لحظه بیشتر می‌شود گفت میلان در این بازی مستحق باخت نبوده است.

جامپائولو: میلان مستحق باخت به تورینو نبود

به گزارش "ورزش سه"، میلان دیشب در هفته پنجم فصل جاری سری آ در خانه تورینو به مصاف این تیم رفت و با نتیجه 2-1 شکست خورد تا با شش امتیاز از پنج بازی در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی سری آ قرار بگیرد. مارکو جامپائولو، سرمربی میلان که با این شکست مسلما بیشتر تحت فشار قرار خواهد گرفت بعد از بازی از این باخت ابراز تاسف کرد ولی گفت تیمش در این بازی مستحق شکست نبوده است.

 

1438005

 

مارکو جامپائولو، سرمربی سابق سمپدوریا که تابستان امسال جانشین گنارو گتوزو در میلان شد در پنج بازی اخیر میلان در سری آ سه شکست بدست آورده و به شدت تحت فشار قرار دارد و سیل انتقادها به سمت او در جریان است.

 

جامپائولو بعد از بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" بازی تحت کنترل ما بود. فقط دقت لازم در زدن ضربات نهایی را نداشتیم تا بازی را به نفع خودمان برگردانیم. تا زمانی که گل خوردیم عملا هیچ فرصتی در اختیار حریف قرار ندادیم ولی بعد ظرف چهار دقیقه کل بازی برگشت".

 

اشاره جامپائولو به دو گل آندره‌آ بلوتی بازیکن تورینو است که در دقایق 72 و 76 به ثمر رسید. درحالیکه میلان تا دقیقه 72 با تک‌گل کریستوف پیونتک که در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود با نتیجه 1-0 از حریف جلو بود.

 

جامپائولو در ادامه گفت:" ما فرصتهایی داشتیم تا توسط پیونتک یا کسی دوباره به گل برسیم. ما روی دروازه حریف موقعیت خلق کردیم. با اینکه اشتباهاتی داشتیم ولی این بازی بهترین عملکرد میلان تا اینجای فصل بود و ما در بخش‌های قابل توجهی از بازی حاکم میدان بودیم. کاملا مشخص است که این شکست حق ما نبود. از این باخت ناراحتم چون تیم خیلی تلاش کرد و هر چه در توانش بود انجام داد. وقتی تیم اینطور بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد بدون تردید ناراحت‌کننده است".

 

دیدگاه‌ها