کد خبر : 1639515 | 05 مهر 1398 ساعت 10:19 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

سومین کلین شیت فولاد با همت 4+1!

تیم فولاد در سومین دیدار پیاپی این بار توانست برابر پیکان کلین شیت کند اما نتوانست گلی بزند و سه امتیاز بازی را مال خود کند.

سومین کلین شیت فولاد با همت 4+1!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد در حالی روز گذشته موفق شد برابر پیکان به تساوی بدون گل دست یابد که پیکان با 10گل زده به عنوان بهترین خط حمله لیگ دست یافته است.


شهاب گردان که فصل قبل در صنعت نفت آبادان حضور داشت در پنجمین بازی خود موفق شد تا سومین کلین شیت خود را ثبت کنند، این گلر با تجربه شمالی با عملکرد خوب خود نوید یک دروازه بان شش دانگ را برای فولادی ها می دهد.


قرمزهای اهواز که در قلب خط دفاعی با زوج خوزستانی خود یعنی کاپیتان ایوب والی و عارف آغاسی در پنج بازی اخیر به میدان رفتند موقعیت خاصی را با همکاری این دو مدافع به پیکانی ها ندادند و تنها در ۹۰ دقیقه یک موقعیت خیلی جدی برای شاگردان فرکی خلق شد که آن نیز به زیبایی به کرنر فرستاده شد. عارف آغاسی مدافع فولاد از گزینه های اصلی تیم ملی امید است و به احتمال فراوان رهبر خط دفاع تیم فرهاد مجیدی در راه رسیدن به المپیک خواهد بود.


فرزاد جعفری و وحید حیدری نیز در بازی و روی کارهای دفاعی عملکرد خوبی داشتند و اکثر توپ ها را توانستند دفع کنند تا کمک این چهار بازیکن به شهاب گردان، باعث ثبت سومین کلین شیت فصل فولاد شود.

 

قرمز های اهواز در بازی بعد باید به مصاف فجرسپاسی شیراز در جام حذفی بروند و به احتمال فراوان جواد نکونام با توجه به نزدیکی بازی ها از تیم دوم خود و بازیکنانی که کمتر مورد استفاده قرار گرفته اند، بازی خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها