کد خبر : 1639525 | 05 مهر 1398 ساعت 10:50 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

صدر جدول چگونه طلایی شد(عکس)

سپاهان سرانجام موفق شد بعد از سالها پرسپولیس را شکست دهد و به صدر جدول لیگ برتر برسد.

صدر جدول چگونه طلایی شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نبرد میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان که به ال کلاسیکویِ ایران معروف هست، همیشه جذاب و حساس است اما این دیدار بخاطر اتفاقات بازیِ دور برگشت لیگ هجدهم و همچنین دیدار نیمه نهایی جام حذفی از حساسیت بالا و ویژه ای برخوردار بود‌.


هر کدام از دو تیم در صورت پیروز شدن در این دیدار میتوانستند صدرنشین لیگ بشوند.


امیر قلعه نویی سعی کرد با وجود کیانی و نور افکن که هر دو هافبکهای قلدر و درگیری هستند،در جنگ های میانه میدان پیروز باشد که اتفاقا در مقابل هافبکهای فانتزی پرسپولیس، موفق هم بود.


از طرفی کالدرون با قرار دادن انصاری و نعمتی، سعی کرد کانالهای کناری را ببندد تا سپاهانی‌ها نتوانند برای مهاجم هدف خود سانتر کنند که او هم تقریبا موفق شد نقشه خود را به اجرا بگذارد.

 

1438038


خط دفاعی دو تیم در این بازی با تمرکز و دقت بالا نزدیک با مهاجمان کار کردند و آنها را کنترل کردند.بخصوص خط دفاعی سپاهان که تا اینجای لیگ در ۵ بازی هیچ گلی دریافت نکرده.


در دیدارهای سنگین و نزدیک مانند همین بازی، شوتهای از راه دور میتواند گره بازی را باز کند و کی‌روش استنلی که نشان داده مهاجم شوت زن و باهوشی است، این کار را انجام داد و با یک شلیک سنگین خط دفاع و دروازه بان پرسپولیس را در بُهت و حیرت فرو بُرد.


بعد از گُل واکنش پرسپولیس بیشتر احساسی بود و با حملات پرتعداد ولی کم دقت نتوانستند راهی به دروازه سپاهان پیدا کنند.


اما سپاهانی ها با تمرکز بیشتر توانستند بازی را کنترل کنند و برای بار دوم روی یک شوت از زاویه بسته، دروازه ی بیرانوندی را باز کنند که ظاهرا بعد از گُل اول روحیه خود را از دست داده بود.


سپاهان توانست با ۳ امتیاز این بازی به صدر جدول برسد و به طلسم ناکامی‌های خود مقابل پرسپولیس پایان بدهد.


پرسپولیس علی رغم این باخت همچنان در بالای جدول باقی ماند اما اولا بعد از مدتها در ورزشگاه آزادی شکست خورد(اتفاقی که در لیگ هجدهم هرگز رخ نداد) و دوما نشان داد همچنان احتیاج به کار و هماهنگی بیشتری دارد.

دیدگاه‌ها