کد خبر : 1639545 | 05 مهر 1398 ساعت 12:52 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

سولاری آماده بازگشت به دنیای مربی‌گری

سانتیاگو سولاری، سرمربی آرژانتینی سابق رئال مادرید که با وضعیت نامناسبی از این تیم اخراج شد حالا می‌گوید دوباره مشتاق بازگشت به دنیای مربی‌گری است.

سولاری آماده بازگشت به دنیای مربی‌گری

به گزارش "ورزش سه"، سانتیاگو سولاری، سرمربی سابق رئال مادرید که در این تیم اسپانیایی تجربه بسیار تلخی داشت و در نهایت از این تیم اخراج شد می‌گوید آن تجربه تلخ را پشت سر گذاشته و حالا بار دیگر آماده بازگشت به دنیای مربی‌گری و فعالیت در یکی از لیگهای بزرگ دنیا است.

 

1438062

 

سولاری در سال 2018 بعد از آنکه خولن لوپتگی، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا تنها بعد از سه ماه حضور روی نیمکت رئال از این تیم اخراج شد به جای او به مادرید رفت و سکان هدایت رئال را به دست گرفت. ولی سولاری آرژانتینی هم با اینکه رئال را در جام باشگاه‌های جهان به قهرمانی رساند ولی نتوانست سران رئال را قانع کند که گزینه مناسبی برای هدایت این تیم است و در نهایت جای خود را به زین‌الدین زیدان داد.

 

سولاری که از آن زمان تا امروز بدون تیم بوده می‌گوید:" کینه از رئال مادرید؟ این یک مساله خصوصی است. فوتبال همین است. خدمت کردن به رئال مادرید برای من افتخار بود".

 

سرمربی آرژانتینی در ادامه گفت:" دوست دارم در اروپا مربی‌گری  کنم. در یک پروژه جدی در یکی از لیگهای بزرگ".

 

سولاری در ادامه صحبتهایش گفت:" من سال گذشته لیگ برتر را دیدم و متوجه شدم چقدر رشد کرده. فصل گذشته برای تیمهای انگلیسی فوق‌العاده بود. در لیگ برتر مربیانی از انواع و اقسام فرهنگها می‌بینید، مربیان اسپانیایی، آلمانی، انگلیس و مربیانی از همه جای دنیا. مربیانی که باعث رشد کردن و پیشرفت لیگ برتر انگلیس شده‌اند".

 

دیدگاه‌ها