کد خبر : 1639581 | 05 مهر 1398 ساعت 15:42 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: گواردیولا بهترین مربی دنیاست

یورگن کلوپ، گواردیولا و منچسترسیتی را سخت ترین رقبای دوران مربیگری اش می داند.

کلوپ: گواردیولا بهترین مربی دنیاست

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ دوشنبه گذشته در مراسم بهترین های فیفا عنوان برترین مربی سال 2019 را از آن خود کرد. مائوریسیو پوچتینو و پپ گواردیولا رقبای او بودند ولی سرمربی آلمانی به دلیل کسب عنوان قهرمانی چپمیونزلیگ توانست مربی سال جهان شود.

او اما پپ گواردیولا را بهترین مربی دنیا می داند. پپ و کلوپ در آلمان و زمانی که هدایت بایرن و دورتموند را برعهده داشتند، رقابت مستقیم شان شروع شد و حالا در سیتی و لیورپول این رقابت جذاب و البته نفس گیر ادامه دارد. در دو فصل گذشته سیتی با پپ توانسته عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به دست بیاورد ولی کلوپ امسال عزم خود را جزم کرده تا پس از 29 سال، لیورپول را قهرمان لیگ کند.

 

 

1438101

 

 

کلوپ در مصاحبه با وبسایت فیفا گفت:« برای گواردیولا و پوچتینو احترام زیادی قائل هستم. کاری که پوچتینو سال گذشته در تاتنهام انجام داد، فوق العاده بود. هرچند تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان برابر ما مغلوب شد و خیلی وقت ها مربی تیم بازنده به یاد آورده نمی شود؛ ولی پوچتینو کاری تاثیربرانگیز در تاتنهام انجام داده است. او تیمش را قدم به قدم ساخت و تاتنهام را متحد و یکپارچه نگاه داشت.

پپ گواردیولا؟ در مورد او واقعا چه می توان گفت. پپ از نظر من بهترین مربی دنیاست. او جام های زیادی فتح کرده و سبک بازی تیم هایش منحصر به فرد است. او استثنایی است و بهترین مربی ای که برابرش قرار گرفته ام. برای من قرار گرفتن کنار گواردیولا و پوچتینو در میان نامزدهای بهترین مربی سال، افتخار بود.»

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها