کد خبر : 1639590 | 05 مهر 1398 ساعت 16:40 | 13K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین وضعیت سادیو مانه و آلیسون از زبان کلوپ

لیورپول فردا در زمین شفیلد یونایتد بازی حساسی پیش رو دارد و سادیو مانه طبق گفته کلوپ به این بازی خواهد رسید.

آخرین وضعیت سادیو مانه و آلیسون از زبان کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از شش هفته از لیگ برتر با اقتدار و کسب 18 امتیار در صدر جدول قرار دارد و با سیتی 5 امتیاز فاصله ایجاد کرده است. لیورپول هفته گذشته توانست چلسی را در استمفوردبریج با نتیجه 1-2 مغلوب کند و فردا باید در زمین شفیلدیونایتد تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر به میدان برود. سادیو مانه و دیووک اوریگی در آستانه این بازی مصدومیت را پشت سر گذاشته اند؛ ضمن اینکه آلیسون بکر گلر لیورپول نیز از یکشنبه در تمرینات گروهی حاضر خواهد شد. مانه در جریان بازی با چلسی مصدوم و تعویض شد و چهارشنبه شب در جام اتحادیه برابر ام کی دانس نیز به میدان نرفت.

 

 

1438114

 

 

یورگن کلوپ امروز در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت:« مانه و اوریگی امروز بدون مشکل تمرین کردند و دیگر مصدوم نیستند اما آلیسون احتمالا از یکشنبه در تمرینات حاضر خواهد بود و به بازی فردا نمی رسد. من دکتر نیستم و اطلاعاتی که به من داده شده، اینچنین است. آلیسون در دو هفته اخیر واقعا پیشرفت کرده و مصدومیتش رو به بهبودی کامل است. در مورد او خیلی صبوری کرده ایم تا زمانی که به شرایط تمرین برسد.»

 

 

1437443

 

 

در غیاب آلیسون این آدریان بوده که توانسته در هفته های اخیر گلر فیکس لیورپول باشد و عملکرد درخشانی نیز داشته است. آلیسون در هفته اول لیگ مصدوم شد و آدریان از همان ابتدای فصل گلر ثابت قرمزها بوده است. او در سوپرکاپ اروپا عامل اصلی قهرمانی لیورپول بود و با او قرمزها فقط در برابر ناپولی در لیگ قهرمانان مغلوب شده اند.

کلوپ در تمجید از آدریان گفت:« پیشرفت آدریان باعث شد تا همه چیز برای مان آسان تر شود. او کارش را عالی انجام داده و 100 درصد کارها را برای مان ساده تر کرد. در مورد آلیسون نمی توانستیم عجله کنیم و تمایلی به ریسک در مورد مصدومان نداریم. آدریان فعلا گلر اول ماست تا ببینیم شرایط آلیسون چگونه خواهد شد.»

 

 

1427190

 

 

دیدگاه‌ها