کد خبر : 1639598 | 05 مهر 1398 ساعت 17:53 | 36.5K بازدید | 0 دیدگاه

مشکل ما بدنسازی نیست

والورده: مشخص نیست مسی چه زمانی برمی گردد

ارنستو والورده در نشست خبری بازی با ختافه از ابهام در مورد بازگشت مسی به میادین خبر داد.

والورده: مشخص نیست مسی چه زمانی برمی گردد

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شروع خوبی در لالیگا نداشته و پس از گذشت 6 هفته با 4 امتیاز اختلاف از رئال در رده ششم قرار دارد. بارسا پس از شکست در زمین گرانادا توانست ویارئال را شکست دهد و روحیه از دست رفته را بازیابد. آبی اناری ها فردا در زمین ختافه بازی دشواری پیش رو خواهند داشت.

 

 

1438120

 

 

ارنستو والورده در نشست خبری این بازی گفت:« از حیث تعداد مصدومیت ها شروع خوبی برای ما نبوده است ولی از لحاظ سختی کار اولین سال حضورم روی نیمکت بارسا دشوارتر بود. در آن مقطع نیمار را از دست داده بودیم و سپس سوارز هم مصدوم شد. تردیدها و بی ثباتی های زیادی هم در باشگاه وجود داشت. امسال هم از شرایط راضی نیستم چون دوست داشتم تیم اول جدول بودیم. این چالشی است که باید با آن روبرو شویم. دچار افتی هستیم که در مقاطع دیگر فصل انتظارش را داشتیم و نه الان.»

 

والورده در مورد انتقادات از شیوه آماده سازی تیم در پیش فصل و مسافرات های طولانی در تابستان گفت:« به شخصه خیلی به بدنسازی و تاثیر آن روی افت تیم اهمیت نمی دهم. وقتی پیروز می شوید، آمادگی بدنی بازیکنان خوب بوده و وقتی شکست می خورید، برعکس. ما در طول فصل بازی های زیادی باید انجام دهیم و واضح است که تیم باید از لحاظ بدنی در بهترین شرایط باشد. درست است که تعداد مصدومان کمی بیش از اندازه بوده اند، ولی باید با این شرایط کنار بیاییم.  باشگاه را برای برنامه ریزی اردوی های پیش فصل مقصر نمی دانم. ما در بارسا هستیم و می دانیم که چه کاری باید انجام دهیم.»

 

 

1437502

 

 

وضعیت مصدومیت مسی:« متاسفانه او در اولین تمرین پیش فصل مصدوم شد و دوران آماده سازی را از دست داد. با او قدرت ما مضاعف می شود و در غیابش یک بازیکن کاملا تعیین کننده را با خود نداریم اما یک مجموعه بازیکنان خوب در اختیارم است و باید با غیبت مسی کنار بیاییم و آن را مدیریت کنیم. نمی دانم مسی را تا چه زمانی در اختیار نخواهیم داشت. مصدومیت او برابر ویارئال البته شدید نیست ولی هنوز مشخص نیست چه مدتی غایب خواهد بود. امیدوارم هر چه زودتر برگردد.»

 

آنسو فاتی در تیم زیر 17 ساله ها یا 21 ساله های اسپانیا؟« این به نظر فدراسیون بستگی دارد. مسلما ما دوست داریم او را بیشتر در اختیار داشته باشیم اما اگر به تیم زیر 17 ساله ها برود، احتمالا یک ماه با ما نخواهد بود ولی اگر به تیم زیر 21 ساله ها برود، فقط در وقفه بازی های ملی او را در اختیار نخواهیم داشت. قطعا گزینه دوم مطلوب ماست.»

 

آمار ضعیف برد در بازی های بیرون خانه:« فکر نمی کنم این آمار منفی روی بازی فردای ما اثرگذار باشد. در مورد این موضوع بیش از حد صحبت شده است. بهترین راه پیروز شدن بر ختافه است تا این قضیه تمام شود.»

 

 

1435891

 

دیدگاه‌ها