کد خبر : 1639616 | 05 مهر 1398 ساعت 20:20 | 36.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرجام خواهی بارسا برای جریمه 300 یورویی انتقال گریزمان

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که این باشگاه برای جریمه 300 یورویی که برای مذاکره مخفیانه با آنتوان گریزمان برای آنها در نظر گرفته شده، فرجام خواهی خواهد کرد.

فرجام خواهی بارسا برای جریمه 300 یورویی انتقال گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال اسپانیا روز گذشته اعلام کرد که بارسا در مسیر به خدمت گرفتن آنتوان گریزمان از اتلتیکو مادرید، از بند 126 قوانین انضباطی تخطی کرده است.

بارسا در ماه جولای، با انتقالی 120 میلیون یورویی گریزمان را به خدمت گرفت اما باشگاه اتلتیکو مادرید معتقد است که با توجه به انجام مذاکرات دو طرف پیش از این تاریخ، باشگاه کاتالانی باید مبلغ 200 میلیون یورو برای این ستاره هلندی می پرداخت.

فدراسیون فوتبال اسپانیا برای گریزمان جریمه ای در نظر نگرفت و بارسلونا هم با جریمه سمبولیک 300 یورویی مواجه شد اما به نظر می رسد که باشگاه کاتالانی قصد دارد حتی برای این جریمه ناچیز هم فرجام خواهی کند.

 

1435876

 

والورده به خبرنگاران گفت:" من همه جنبه های این مسئله را نمی دانم یا اینکه از نظر قانونی به چه شکل است اما می دانم که باشگاه در حال فرجام خواهی است."

امروز جلسه شکایت نیمار از باشگاه بارسلونا برگزار شد؛ در حالی که گفته می شد اگر این باشگاه در تابستان این ستاره برزیلی را به خدمت می گرفت، او هم از این شکایت که مربوط به شرایط انتقال دو سال پیش او به پاری سن ژرمن بود، صرف نظر می کرد.

والورده در این مورد هم گفت:" این موضوع هیچ وقت تمام نمی شود، نه؟ در آگوست ما منتظر پایان بازار نقل و انتقالات بودیم اما موضوع نیمار ادامه دارد.

من چیزی برای گفتن ندارم. این یک موضوع داخلی باشگاه است و در مورد قرارداد بازیکنان. این چیزی نیست که من به آن فکر کنم. آیا می شود یک کنفرانس مطبوعاتی بدون اسم بردن از نیمار برگزار شود؟ بیایید در این فصل یک بار امتحان کنیم."

 

1426963

 

آرتور، هافبک بارسا، که فصل گذشته به دلیل حضور در جشن تولد نیمار بعد از دیدار بارسا مقابل رئال در کوپا دل ری، با انتقاد مواجه شد، این هفته هم در پاریس با این ستاره برزیلی دیده شد اما والورده مشکلی با این موضوع ندارد.

" فکر می‌کنم آرتور فصل گذشته درس های زیادی گرفت که یکی از آنها، چیزی بود که شما در موردش صحبت کردید. فکر می کنم او در حال حاضر در شرایط خوبی است و امیدوارم شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند. این به من ارتباطی پیدا نمی کند که شام خوردن او با یک دوست را ارزیابی کنم. شرایط او خوب است و من امیدوارم او در ادامه فصل هم به همین شکل بماند."

دیدگاه‌ها