کد خبر : 1639667 | 06 مهر 1398 ساعت 11:34 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

مس – بادران؛ آغازگر مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور عصر امروز با برگزاری دیدار بین تیم های مس کرمان و بادران در کرمان آغاز خواهد شد.

مس – بادران؛ آغازگر مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان در آخرین بازی خانگی خود که در چارچوب هفته ششم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور انجام شده است موفق شد تیم ملوان را با نتیجه 3-1 شکست دهد و به نوعی با این برد از بحران خارج شد به این خاطر که در هفته های ابتدایی خوب نتیجه نگرفته بود و همین موجب شد برخی از تماشاگران تیفوسی مس علیه مجتبی حسینی مربی جوان این تیم شعارهایی سر دهند. مس کرمان با سه امتیازی که از این دیدار اندوخت شمار امتیازات خود را از 6 بازی به 8 امتیاز رساند و اندکی وضعیت خود را در جدول رده بندی بهتر کرد.

 

در نقطه مقابل اما تیم بادران تهران با مربیگری فرهاد کاظمی نتایج بهتری در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور گرفته است. این تیم در 6 بازی 12 امتیاز کسب کرده است و جز مدعیان صعود به لیگ برتر بشمار می رود. فرهاد کاظمی یکی از مربیان باتجربه در جام حذفی بشمار می رود. فرهاد کاظمی به همراه سپاهان قهرمان جام حذفی باشگاه های کشور شد و یک بار هم به همراه گسترش فولاد در فینال جام حذفی حاضر شد. او به همراه تیم بهمن کرج هم تا یک قدمی فتح جام حذفی پیش رفت اما در بازی فینال نتیجه را واگذار کرد.

 

این بازی یک بازی خوب تدارکاتی برای هر دو تیم در هفته تعطیلی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور است.

دیدگاه‌ها