کد خبر : 1639691 | 06 مهر 1398 ساعت 12:55 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین خبرها از شرایط آرمان غیاثی

پسر سنگ‌نورد هنوز در کما است

پسر هشت ساله‌ای که روز جمعه گذشته در مسابقات سنگ‌نوردی در اصفهان سقوط کرد و آسیب دید هنوز در کما است.

پسر سنگ‌نورد هنوز در کما است

به گزارش"ورزش سه"، هشت روز پیش آرمان غیاثی پسر هشت ساله در مسابقات سنگ‌نوری در فولادشهر اصفهان در حین مسابقه سقوط کرد و به دلیل نبود تشک کافی صدمه جدی دید. این پسر از آن روز و پس از انتقال به بیمارستان در کما فرو رفت و هنوز نیز در همین شرایط است.


آخرین اخبار درباره شرایط این پسر که در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا اصفهان بستری است حاکی است که این پسر کماکان هوشیاری ندارد و در بیهوشی به سر می‌برد. البته شرایط و ناراحتی خانواده این سنگ‌نورد کوچک به گونه‌ایی است که ورود به بیمارستان و ملاقات این پسر امکان‌پذیر نیست با این وجود گفته می‌شود شرایط جسمی و هوشیاری او تغییر نکرده و همه‌چیز منوط به گذر زمان است.


آرمان غیاثی در حال حاضر تحت نظر پزشکان و پرستاران بیمارستان الزهرا قرار دارد و این امیدواری وجود دارد که ظرف روزهای آینده بتواند به شرایط هوشیاری برگردد. آنچه درباره شرایط او گفته می‌شود اینکه او در اثر ضربه به سر دچار تورم در سر شده است.


آرمان در حال حاضر زیردستگاه‌های مخصوص و در بخش مراقبت‌های ویژه است و پزشکان امیدوار هستند که با دارو و انجام کارهای پزشکی بتوانند او را به هوش بیاورند.


هم‌چنین گفته می‌شود از طرف فدراسیون کوه‌نوردی نیز پیگیری‌های انجام شده وبا مسئولان باشگاهی که این حادثه در آن رخ داده جلساتی را برگزار کرده‌اند ضمن اینکه قرار است جلسه کمیته انضباطی  انجام و احکامی نیز صادر شود.

دیدگاه‌ها