کد خبر : 1639723 | 06 مهر 1398 ساعت 15:02 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

نبرد زیدان-سیمئونه؛ به یاد فینال تاریخی میلان

اتلتیکو مادرید و رئال مادرید درحالی امشب به مصاف یکدیگر می‌روند که در تقابل سرمربیان دو تیم، هرکدام 2 بار به پیروزی رسیده‌اند و 4 تقابل دیگر آن‌ها نیز به تساوی کشیده شده است.

نبرد زیدان-سیمئونه؛ به یاد فینال تاریخی میلان

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو رده دومی در حالی امشب در ورزشگاه خانگی خود به مصاف رئال مادرید صدرنشین می‌رود که فاصله دو تیم در جدول تنها یک امتیاز است و یاران سیمئونه می‌توانند با پیروزی در این دیدار جای کهکشانی‌ها را در صدر جدول بگیرند.


بازی امشب علاوه بر حساسیت جدولی جدالی حساس بین مربیان دو تیم نیز محسوب می‌شود. سیمئونه و زیدان هشت بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند و در این هشت تقابل سیمئونه و  زیدان هرکدام دو بار به پیروزی رسیده‌اند همچنین چهار تقابل دیگر این دو مربی با تساوی به پایان رسیده است. 

 

 

1438317

 


مهم‌ترین پیروزی زیدان مقابل سیمئونه و اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2016 بر می‌گردد که رئال موفق شد در ضربات پنالتی اتلتیکو را شکست دهد و یازدهمین قهرمانی خود در اروپا را کسب کند. سیمئونه هم بهترین برد خود را با نتیجه تحقیرکننده 7-3 در مسابقات تور پیش فصل آمریکا به دست آورده است.

در فینال 2014 لیگ قهرمانان لیسبون هم سیمئونه سرمربی اتلتیکو بود و زیدان دستیار آنچلوتی در رئال. جدالی که با برتری 4-1 کهکشانی‌ها تمام شد.

زیدان و سیمئونه در دوران فوتبال‌شان نیز بارها به مصاف هم رفتند. زیدان با پیراهن یووه و سیمئونه با پیراهن اینتر و لاتزیو. شاید پرحاشیه‌ترین مصاف آنها به بازی برگشت یوونتوس و اینتر در سری آ فصل 98-1997 بر می‌گردد که یوونتوس با گل الکس دل پیرو برنده شد در حالی که پنالتی روی رونالدو برزیلی گرفته نشد.

 

 

1438318



اتلتیکومادرید و رئال مادرید امشب در حساس‌ترین بازی هفته هفتم لالیگا از ساعت 22:30 در ورزشگاه وندامتروپولیتانو و با قضاوت خوزه لوئیز گونزالس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دیدگاه‌ها