کد خبر : 1639728 | 06 مهر 1398 ساعت 15:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه بلندمدت کارلوس برای تری کلور

کی‌روش: می‌خواهم کلمبیا را قهرمان کوپا آمه‌ریکا کنم

کارلوس کی‌روش هدف اصلی کلمبیا را صعود به جام جهانی 2022 می‌داند اما پیشتر قصد دارد این تیم را فاتح کوپا آمه‌ریکا کند.

کی‌روش: می‌خواهم کلمبیا را قهرمان کوپا آمه‌ریکا کنم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در بوگوتا مراسمی ویژه به مناسبت میزبانی کلمبیا در کوپا آمه‌ریکا 2020 برگزار شد که در آن سران فدراسیون و نیز کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تری کلور حضور داشتند.

کارلوس کی‌روش در صحبت‌هایش هدف اول و اصلی کلمبیا را صعود به جام جهانی 2022 قطر عنوان کرد؛ ضمن اینکه موفقیت در کوپا آمه‌ریکا را نیز پر اهمیت دانست.

کی‌روش از برنامه‌های خود برای ارتقای فوتبال کلمبیا تا سال 2026 نیز خبر داد.

 

 

1438321

 

 

سرمربی پرتغالی سابق تیم ملی ایران در این رابطه گفت: «کوپا آمه‌ریکا پلی برای رسیدن به موفقیت درجه اول ما یعنی صعود به جام جهانی قطر محسوب می‌شود. البته این به صورت تئوری مطرح می‌شود و همه می‌دانیم که در فوتبال، فقط پیروزی و کسب جام اهمیت دارد. این بار یک چیز متفاوت با گذشته است چرا که حالا مشترک با آرژانتین، میزبان کوپا آمه‌ریکا هستیم و نمی‌توانیم در خاک خودمان ناکام شویم یا بازی‌ها را جدی نگیریم. نباید و نمی‌خواهیم کوپا را فدای مقدماتی جام جهانی کنیم. می‌خواهیم قهرمان کوپا شویم.»

 

کی‌روش در مورد بازی‌های آماده‌سازی کلمبیا گفت: «نمی‌دانم چه کسی مسئول تدارک این بازی‌هاست ولی ما برابر هر حریفی در زمین با شخصیت و پرستیژ بالای خودمان قرار خواهیم گرفت و با نام کلمبیا. ما در هر بازی جدای از اینکه دوستانه باشد یا رسمی، با حداکثر انگیزه به میدان می‌رویم. همیشه باید سرمان بالا باشد و 90 دقیقه با هدف پیروزی بازی کنیم. هدف ما همیشه این است که کلمبیا در بالاترین رتبه ممکن قرار بگیرد.»

 

 

1432458

 

 

برنامه بلند مدت: «کلمبیا کشوری بسیار بزرگ است و بازیکنان مستعد زیادی اینجا هستند و در حال برنامه‌ریزی برای کشف بازیکنان با استعداد هستیم و این پروژه، قطعی و در حال نهایی شدن است. در این راه فدراسیون با ما حداکثر همکاری را خواهد داشت.

روی همه‌چیز تفکر صورت گرفته. با این حال تمرکز اصلی ما تغییرات لیگ خواهد بود. تا کوپا آمه‌ریکا همه تصمیمات اتخاذ شده و ما یک برنامه بلندمدت تا سال 2026 نیز طراحی کرده‌ایم.»

 

کلمبیا از 20 مهر در دو بازی دوستانه به مصاف شیلی و الجزایر خواهد رفت.

 

دیدگاه‌ها