کد خبر : 1639733 | 06 مهر 1398 ساعت 15:45 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

عیدی: بازی در لیگ برتر جذابیت خاص خود را دارد

مدافع راست تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می گوید اجازه موقعیت سازی به بازیکنان شهرخودرو نداده اند.

به گزارش ورزش سه، نفت مسجدسلیمان در پنجمین هفته لیگ برتر باز هم به تساوی رسید و موفق شد تا شاگردان یحیی گل محمدی را متوقف کند.


مجید عیدی مدافع راست تیم فوتبال نفت در این باره به خبرنگار ما گفت: بازى خوبى بود و  تیم شهرخودرو تیمى منظم بود، بیشتر از بازى هاى دیگر به تیم ما فشار اورد چراکه فوتبال مالکانه اى انجام داد اما ما اجازه موقعیت سازی ندادیم و اگر خستگى راه نبود می‌توانستیم بازى بهترى انجام بدهیم و سه امتیاز بازى را مال خود کنیم.


وی که سه فصل اخیر در تیم آلومینیوم اراک در لیگ دسته اول بوده، درباره تیم این فصلشان گفت: تیم ما امسال ترکیبى از بازیکنان با تجربه و جوان تشکیل شده، تمام سعى و تلاش کادر فنى و بازیکنان این است که جایگاهى در شان  مردم خوب و خونگرم مسجد سلیمان داشته باشیم، به هر حال بازى کردن در سطح اول فوتبال ایران جذابیت خاص خودش را دارد. لیگ یک اکثر بازى ها درگیرانه و فیزیکی است.


عیدی درباره پنج بازی اخیر تیمشان گفت: قرعه سختى داشتیم هیچکس فکر نمی‌کرد که چنین نتیجه اى بگیریم و اگر کمى خوش شانس بودیم ١یا ٢بازى را می‌توانستیم ببریم ، در همه بازی ها با تمام وجود وارد زمین می‌شویم و برایمان فرقى نمی‌کند حریفمان چه تیمى هست.

 

1438325

دیدگاه‌ها