کد خبر : 1639740 | 06 مهر 1398 ساعت 16:10 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن با تجربه به جای مدیریت فحش داد

رمزگشایی از جنجالی ترین کنفرانس هفته

در هفته پرحادثه و پرخبر لیگ برتر یک کنفرانس خبری جنجالی چندان به چشم نیامد در حالی که حرف های سرمربی شاهین بوشهر ابعاد رسانه ای بیشتری پیدا می کرد.

رمزگشایی از جنجالی ترین کنفرانس هفته

به گزارش" ورزش سه" عبدالله ویسی بعد از شکست تیمش در برابر ماشین سازی آن هم با نتیجه 4 بر دو با ناراحتی زیاد در کنفرانس خبری ظاهر شد:" بچه ها آنقدر بد حرف می زنند که آدم چندشش می شود. ولی من این حد از بی شرافتی را در هیچ بازیکنی ندیده بودم. تیم ها را از بحران در می آوریم، تیم ما نه بزرگتر دارد نه هیچی، نیمه اول گل می زنیم می گویم سه دقیقه بازی را نگه داریم ولی آنقدر باز بازی می کنیم که حریف بلافاصله گل می زند.دقیقه 85 به کاپیتان تیم مان می گویم بازی را نگه دار 2 گل می خوریم."


البته که این هفته آنقدر اتفاقات جذاب تری از نظر رسانه ای داشت و تمام تمرکزها روی پرسپولیس و استقلال و سپاهان بود کسی حرف های سرمربی شاهین بوشهر را جدی دنبال نکرد. اما درباره حرف های ویسی و دلیل ناراحتی اش گفته می شود که او در دقیقه 85 و در حالی که بازی با نتیجه دو بر دو مساوی است از یکی دوبازیکن با تجربه تیم از جمله کاپیتان می خواهد که مدیریت کرده و بتوانند با هماهنگی با بازیکنان دیگر بازی را دربیاورند.


اما این اتفاق به شکلی دیگر می افتد به طوری که گویا کلمات خیلی مودبانه ای از سوی بزرگترهای تیم برای مدیریت دیگر بازیکنان استفاده نمی شود و ویسی معتقد است این رفتار باعث شده تا تمرکز تیم به هم نخورد. او به حدی از اتفاقاتی که درون زمین رخ داده بود دلخور بود که آن مصاحبه تند را انجام و بعد از آن نیز اولتیماتومی را به بازیکنان تیمش داده است.

دیدگاه‌ها