کد خبر : 1639757 | 06 مهر 1398 ساعت 18:40 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال؛ تیمی که نمی تواند برنده بماند

چگونه آبی‌ها همسایگی با پرسپولیس را از دست دادند

گل خوردن بعد از دقیقه 90 و البته از دست دادن برتری، دو اتفاقی است که قطعا بیشترین افسوس آبی های پایتخت را در لیگ نوزدهم به دنبال دارد.

چگونه آبی‌ها همسایگی با پرسپولیس را از دست دادند

به گزارش "ورزش سه"، در پنج دیداری که تیم های لیگ برتری در فصل جدید به میدان رفتند استقلالی ها در یک مورد با اختلاف در صدر تیم های لیگ برتری قرار دارند. آنها را می توان رکورددار دادن امتیاز به تیم های دیگر در موقعیت تیم برنده دانست. آبی پوشان در سه بازی که به عنوان تیم برنده در زمین حضور داشتند در نهایت با پذیرفتن گل، برتری خود را از دست داده و در نهایت با تساوی به کار خود پایان دادند.

 

آنها در دومین بازی خود در لیگ نوزدهم برای فولاد خوزستان، توانستند با یک گل از حریف خود پیش بیفتند و تا ثانیه های پایانی بازی نیز برتری خود را حفظ کرده بودند اما در حالی که هنوز سوت داور به صدا درنیامده بود و در دقیقه 5+90 دروازه آنها باز شد تا دو امتیاز شیرین از این دیدار مهم از دست آبی ها برود.

 

استقلالی ها در سومین دیدار خود نیز در دیدار برابر نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند و باز هم از حریف خود پیش افتادند و امید زیادی می رفت تا بتوانند از پس حریف جنوبی خود بربیایند اما یک بار دیگر همه چیز برای استقلالی ها برگشت و آنها در دقیقه 70 گل تساوی را پذیرفتند و در نهایت نتوانستند در مدت زمان باقی مانده بازی را به سود خود کنند تا یک برد دیگر از کف آبی ها بپرد.

 

1432724

 

شاگردان استراماچونی در آخرین دیدار خود در لیگ نوزدهم یک دیدار دیگر را هم به همین ترتیب به پایان رساند. آنها در بازی چند شب پیش برابر ذوب آهن دو بار از حریف خود پیش افتادن اما در نهایت نتوانستند از برتری خود استفاده کنند. آبی پوشان در ابتدا در دقیقه 67 از حریف سبزپوش خود پیش افتادند. در دقیقه 73 دروازه خود را باز شده دیدند تا همچنان معضل همیشگی از دست دادن برتری را به همراه داشته باشند اما در دقیقه 89 هافبک آبی ها توانست کار را یکسره کند و تیم خود را پیش بیندازد اما در کمال تعجب باز هم در وقت های اضافه این حریف استقلالی ها بود که موفق به گلزنی شد و به این ترتیب یک پیروزی دیگر نیز از چنگ آبی پوشان پرید.

 

با این حساب استقلالی ها در سه دیدار به عنوان تیم برنده نتوانستند به حفظ برتری خود بپردازند و در نهایت بازی را با تساوی به پایان رساندند و به این ترتیب از 9 امتیاز ممکن تنها 3 امتیاز به دست آوردند و 6 امتیاز را از دست دادند. حالا آبی ها با این 6 امتیاز در صدر جدول تیم هایی هستند که نتوانستند برتری خود را در زمین حفظ کنند.

 

پس از استقلالی ها، تیم های نساجی قائمشهر و صنعت نفت آبادان با از دست دادن 4 امتیاز در رده دوم هستند. ذوب آهنی ها با 3 امتیاز و سه تیم شهرخودرو، گل گهر و شاهین بوشهر نیز با از دست دادن 2 امتیاز دیگر تیم هایی هستند که در لیگ نوزدهم نتوانستند برتری خود را در تمام بازی ها حفظ کنند.

 

استقلالی ها در صورتیکه که می توانستند برتری خود در این سه دیدار را در نهایت حفظ کنند می توانستند 9 امتیازی شوند و در کنار همتای پایتخت نشین خود در رده چهارم جدول رده بندی بایستند.

 

اما نکته دیگری که در مورد آبی پوشان به نظر می آید گل هاییست که این تیم در پس از دقیقه نود دریافت کرده است. استقلالی ها در حالی که با تساوی برابر ماشین سازی کار خود را به پایان می رساندند در دقیقه 91 دروازه خود را باز شده دیدند. آنها در دومین دیدار و در بازی برابر فولاد در حالیکه تا دقیقه 95 از حریف خود پیش بودند گل تساوی را پذیرفتند و در نهایت سه امتیاز این دیدار را از دست رفته دیدند. آنها در بازی مقابل ذوب آهن نیز در دقیقه 95 دروازه خود را باز شده دیدند تا یک برد دیگر برای این تیم در وقت های اضافه تبدیل به تساوی شود.

 

اگر به موضوع بازی هایی که آبی ها 6 امتیاز به دلیل تبدیل پیروزی های خود به تساوی از دست دادند کاری نداشته باشیم می توانیم بگوییم دومین نکته ای که درباره از دست دادن امتیاز به چشم می آید همین موضوع گل های خورده از دقیقه 90 به بعد است و استقلالی ها به همین دلیل در بازی های لیگ نوزدهم تاکنون 5 امتیاز از دست دادند و در صورتی که همین پنج امتیاز را داشتند، با سه امتیازی که هم اکنون در کارنامه خود دارند می توانستند 8 امتیازی و در یک رده پایین تر همسایه پرسپولیسی ها شوند.

دیدگاه‌ها