کد خبر : 1639758 | 06 مهر 1398 ساعت 17:06 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

ارسلان پاس می‌داد گل سوم را هم می‌زدیم

خلعتبری: باید لطف منصوریان را جبران کنم

بازیکن با تجربه ذوب‌آهن گفت: در دقیقه 92 ارسلان این فرصت را داشت تا به دیگر مهاجم تیم پاس بدهد و به گل سوم برسیم که این اتفاق رخ نداد.

خلعتبری: باید لطف منصوریان را جبران کنم

به گزارش "ورزش‌ سه"، پس از 5 ماه دوری سرانجام محمدرضا خلعتبری به میادین بازگشت و این فرصت را پیدا کرد تا 20 دقیقه برابر استقلال بازی کند و در کسب نتیجه تساوی برای تیمش تاثیر گذار باشد. وی در گفت و گو با خبرنگار ما درباره مصدومیتش و بازگشت به لیگ برتر گفت: متاسفانه نیم فصل لیگ هجدهم در اولین بازی مقابل نساجی مصدوم شدم و چند ماه دور بودم. اما این مصدومیت را فراموش کردم و یک ماه است با تیم تمرین می‌کنم. در اینجا باید از دکتر کیهانی تشکر ویژه کنم. من علاوه‌بر رباط داخلی و خارجی‌ام که پاره شده بود و از ناحیه مینیسک هم با مصدومیت مواجه شدم که ایشان با عملی که داشتند سه رباط زانوی من را ترمیم کردند.  باید از آقای امینی زاد تشکر کنم که کارهای بدنی را انجام دادند و باعث شدند من زودتر کارم را شروع کنم. در این بین علی آقا منصوریان هم خیلی لطف کردند و به محض اینکه رسیدم به من اعتماد لازم را داشتند و بازی کردم. کسانی که بازی را دیدند گفتند عملکرد تو برابر استقلال خوب بوده است. خدا را شکر این مصدومیت را پشت سر گذاشتم و حالا در کنار تیم برای موفقیت ذوب‌آهن بزرگ تلاش می‌کنیم.

 

خلعتبری در مورد بازی با استقلال و کسب نتیجه تساوی برابر این تیم گفت: ما در دقیقه 89 گل خوردیم و بلافاصله در دقیقه 90 گل تساوی را زدیم. علاوه بر آن دقیقه 92 ارسلان این فرصت را داشت تا به دیگر مهاجم تیم پاس بدهد و به گل سوم برسیم که این اتفاق رخ نداد. استقلال دربی را باخته بود و برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کرد. ما هم برد می‌‍خواستیم اما این را بدانید بازی مقابل استقلال و پرسپولیس همیشه سخت است و یک امتیاز هم با توجه به شرایط بازی برای ما خوب بود.

 

((علیرضا منصوریان می‌گوید که خلعتبری 50 درصد تیم من است))؛ این بازیکن در واکنش به ادعا سرمربی ذوب‌آهن گفت: این نظر لطف علی آقا است و ما بازیکنان بزرگی در تیم داریم مثل قاسم حدادی فر که کاپیتان ذوب‌آهن به شمار می‌رود. آقای منصوریان بعد از مصدومیتی که داشتم می‌خواست من را از لحاظ روحی و روانی تقویت کند و این حرف را به زبان آورد. ان‌شالله بتوانم با نمایش خوبی که دارم لطف ایشان را جبران کنم. فراموش نکنید که ما جوانان و بازیکنان خوبی داریم و حالا هم سربازان آمده‌اند و برای حضور در رتبه‌های بالایی جدول تلاش می‌کنیم.

 

1418373

 

خلعتبری ضمن مدعی دانستن تیمش گفت: شک نکنید ما در ادامه برای حضور در جمع مدعیان تلاش می‌کنیم. با توجه به بازیکنانی که داریم توانایی قهرمانی و یا کسب سهمیه را خواهیم داشت و ذوب‌آهن را به حق واقعی‌اش می‌رسانیم.

 

بازیکن با تجربه ذوب‌آهن در خصوص رفتن سعید آذری و هم‌چنین مشکلات مالی باشگاه ذوب‌آهن گفت: آقای آذری رفتند و تغییر و تحول عادی است. من و ایشان مثل دو دوست بودیم و برای ذوب‌آهن خیلی زحمت کشیدند. الان هم آقای محمدی آمده‌اند و مدیرعامل جوانی هستند و کارخانه از ایشان حمایت می‌کند تا شرایط اوکی شود. تا به اینجا دریافتی نداشتیم و پنج هفته از لیگ برتر گذشته است. امیدوارم شرایط اوکی شود و آقای کربکندی در تیم حضور دارند و همه چیز تحت نظر است و مطمئن باشید حاشیه‌ای ایجاد نمی‌شود.

 

خلعتبری در مورد دربی اصفهان و حواشی بازی با تیم سابقش یعنی سپاهان گفت: بازی خیلی خیلی سختی داریم و من الان عضو ذوب‌آهن هستم. سپاهان تیم مدعی است و پرسپولیس را بردند اما ما سه امتیاز را می‌خواهیم. سه سال در سپاهان بودم و شرایط خوبی داشتم و مردم اصفهان و هواداران خیلی به من لطف داشتند. ان‌شالله که حاشیه خاصی به وجود نمی‌آید و همه چیز آرام پیش می‌رود.

دیدگاه‌ها