کد خبر : 1639759 | 06 مهر 1398 ساعت 18:22 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

یووه 2-0 اسپال

پیروزی خانگی یوونتوس با گلزنی رونالدو

یوونتوس در دیداری آسان موفق شد با دو گل بر اسپال غلبه کرده و موقتا به صدر جدول سری آ برسد.

پیروزی خانگی یوونتوس با گلزنی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس تیم دوم سری آ امروز در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان اسپال رده نودزهمی بود. یووه با دو امتیاز اختلاف نسبت به اینتر در رده دوم بود و نیاز حیاتی به کسب سه امتیاز داشت. بیانکونری همچنین رونالدو را پس از یک بازی غیبت از ابتدا در ترکیب داشت.

 

یووه بازی را بهتر شروع کرد و دقیقه 8 اولین موقعیت بازی را خلق کرد. شوت رونالدو می توانست اولین گل برای یووه را به همراه داشته باشد ولی گلر اسپال توپ را مهار کرد.

 

 

1438360

 

 

یک دقیقه بعد ضربه سر خدیرا روی سانتر کوادرادو موقعیت خطرناک دیگری برای یووه ایجاد کرد اما توپ با اختلاف کمی از روی دروازه به اوت رفت.

 

دقیقه 19 بازی سانتر رمزی به رونالدو رسید اما ضربه او را پس از برخورد به مدافع در آغوش دروازه بان قرار گرفت.

 

 

 

 

دقیقه 35 بازی دیبالا روی یک حرکت انفرادی از گوشه محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد اما دروازه بان با شیرجه ای مناسب و با کف دست توپ را راهی کرنر کرد.

یووه دقیقه 43 بازی تا آستانه زدن گل اول پیش رفت. رونالدو از راست توپی روی دروازه ارسال کرد و آرون رمزی با ضربه سر می رفت گل اول را به نام خود ثبت کند اما دروازه بان در آخرین لحظه با پا توپ را دفع کرد.

 

دو دقیقه بعد یووه به گل رسید. روی یک توپ برگشتی، پیانیچ بیرون محوطه جریمه با شوت سر ضرب خود توپ را به قعر دروازه بفرستد تا با یک سوپرگل بیانکونری نیمه اول را برنده به رختکن برود.

 

 

 

 

دقیقه 51 بازی یوونتوس اولین موقعیت جدی نیمه دوم را به دست آورد اما ضربه سر رونالدو روی سانتر خدیرا را دروازه بان اسپال در اختیار گرفت. دقیقه 66 بازی ضربه دیبالا را گلر اسپال برگشت داد و رونالدو هم روی ریباند نتوانست کار خاصی انجام دهد و ضربه آرام او را دروازه بان جمع کرد.

 

 

 

 

دقیقه 68 رونالدو در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد ولی شوت او را دروازه بان با واکنشی مناسب به کرنر فرستاد.

5 دقیقه بعد بار دیگر بریشا بود که توانست روی ضربه رونالدو موفق عمل کند و مانع گلزنی او شود ولی دقیقه 77 سرانجام مقاومت او شکست و رونالدو یووه را به دومین گلش رساند.

سانتر از چپ دیبالا را رونالدو با ضربه سری تماشایی توانست به گل دوم تیمش بدل کند. رونالدو حالا در سه بازی خانگی متوالی برای یووه موفق به گلزنی شده است.

 

 

1438381

 

 

در دقایق پایانی بازی رونالدو بخت دیگری برای گلزنی داشت اما بازهم بریشا با کف دست توپ را راهی کرنر کرد. در نهایت بیانکونری در خانه خود با دو گل به پیروزی رسید و موقتا به صدر جدول رفت.

دیدگاه‌ها