کد خبر : 1639782 | 06 مهر 1398 ساعت 18:26 | 23K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان 1 (5) – بادران 1 (3)؛

پنالتی‌ها اولین صعود کننده حذفی را مشخص کردند

تیم فوتبال مس کرمان موفق شد در ضربات پنالتی بادران را شکست دهد و به جمع 16 تیم پایانی لیگ برتر برسد.

پنالتی‌ها اولین صعود کننده حذفی را مشخص کردند

 به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک شانزدهم نهایی جام ‌حذفی با مصاف دو تیم مس‌کرمان و بادران‌ تهران در ورزشگاه شهید باهنر آغاز شد و در اولین مسابقه این ضربات پنالتی بود که تکلیف برنده مسابقه را روشن کرد.


در این دیدار ابتدا حسین شنانی تیم میزبان را با گلزنی در دقیقه 7 پیش انداخت. در ادامه و در دقیقه 25 بازیکن تیم میهمان مصطفی کیایی از زمین مسابقه اخراج شد ولی پویا سیف پناهی علیرغم اینکه بادرانی ها یک یار کمتر از حریف داشتند، در دقیقه 31 بازی را به تساوی کشاندند.


این بازی در پایان 90 دقیقه همین نتیجه را به همراه داشت و پس از اینکه دو تیم در وقت های اضافی هم به جایی نرسیدند، کار به ضربات پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی شاگردان مس کرمان موفق شدند، با نتیجه ۴ بر۲ به پیروزی برسند تا در مجموع با برتری ۵ بر ۳ مقابل بادران به عنوان اولین تیم به مرحله یک‌هشتم نهایی برسند.


گفتنی است مس کرمان در نیمه اول وقت‌های اضافه توسط یاسر فیضی به گل رسید اما این گل به دلیل خطای آفساید بازیکن‌مس، توسط داور مسابقه مردود اعلام شد.
در ضیافت پنالتی‌ها، پنالتی چهارم بادران توسط دروازه‌بان مس مهار شد اما به علت خطای او ضربه را تکرار کرد که این ضربه دوباره توسط فرهاد مجد کرمانشاهی مهار شد.

دیدگاه‌ها