کد خبر : 1639791 | 06 مهر 1398 ساعت 18:30 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: نمی‌توانیم همیشه زیبا بازی کنیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از پیروزی 1-0 تیمش مقابل شفیلد یونایتد، تایید کرد که تیمش نمایش دلچسبی نداشت اما معتقد است که شایسته کسب سه امتیاز بودند.

کلوپ: نمی‌توانیم همیشه زیبا بازی کنیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم لیورپول امروز موفق شد با نتیجه 1-0 شفیلد یونایتد را در دیداری خارج از خانه شکست دهد و به هفتمین پیروزی پیاپی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر رسید. البته این پیروزی در حالی رقم خورد که قرمزها چندان نمایش دلچسبی نداشتند و روی اشتباه دروازه بان حریف به گل پیروزی رسیدند.

پس از پایان بازی یورگن کلوپ در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص این بازی گفت:" برای ما پیروزی مهم بود، ما موقعیت های باورنکردنی و شانس های بزرگی داشتیم؛ دو تا در نیمه اول و یکی هم که در نیمه دوم. در بعضی بازی ها شما نمی توانید نمایش زیبایی داشته باشید و باید برای نتیجه تلاش کنید.

 

1438357

 

شما باید به حریف احترام بگذارید، ما لحظه های خوبی را داشتیم و فکر می کنم این از آن بازی ها بود که باید می بردیم و درباره اش طور دیگری فکر نمی کردیم. در بازی امروز یک تیم شایسته پیروزی بود و آن هم ما بودیم اما بیشترین میزان احترام را برای شفیلد یونایتد قائل هستم؛ تیمی که سرسختانه بازی کرد."

کلوپ در ادامه راجع به نمایش تیمش گفت:" من از بازی تیمم ناراحت نیستم، ما باید کارهای یکسان را طول مسابقه بارها و بارها انجام می دادیم، تمام این ها اتفاق می افتند. ما بهترین بازی خود را نکردیم اما همچنان در صدر هستیم."

دیدگاه‌ها