کد خبر : 1639794 | 06 مهر 1398 ساعت 19:01 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد هواداران لیورپول از صلاح؛ چرا پاس نمی دهی؟

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول، در بازی امروز تیمش مقابل شفیلد یونایتد عملکرد ضعیفی داشت. موضوعی که باعث عصبانیت و انتقادات از سمت هواداران لیورپول نسبت به او شده است.

انتقاد هواداران لیورپول از صلاح؛ چرا پاس نمی دهی؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در حالی امروز با تک گل جورجینیو واینالدوم مقابل شفیلد یونایتد به پیروزی رسید که محمد صلاح، مهاجم مصری لیورپول، عملکرد ضعیفی در ترکیب این تیم داشت و فرصت های زیادی را از دست داد.
صلاح در این دیدار بسیار ضعیف عمل کرد و در حالی که روی یک صحنه تک به تک روبرتو فیرمینو موقعیت فوق العاده ای داشت با خود خواهی اقدام به زدن ضربه کرد تا این فرصت از دست برود. هواداران لیورپول معتقدند صلاح باید روی آن صحنه به فیرمینو پاس می داد چرا که او موقعیت بهتری داشت. 


موضوعی که باعث عصبانیت هواداران لیورپول و انتقاد آن ها نسبت به عملکرد این ستاره مصری پس از بازی شده است. صلاح در این صحنه توپ را از مدافع شفیلد گرفت و در مصاف تک به تک با دین هندرسون، دروازه بان شفیلد، قرار گرفت و در حالی که با یک پاس می توانست فیرمینو را در یک موقعیت ایده آل قرار دهد تصمیم گرفت خودش ضربه را بزند و همین موضوع باعث از دست رفتن این موقعیت فوق العاده شد. هواداران لیورپول پس از این دیدار در توئیتر اعتراض شان را به عملکرد این ستاره مصری ابراز کردند. در بعضی از این توئیت ها اینطور آمده:

 

1438391

 


"صلاح باید این توپ را تبدیل به گل می کرد یا آن را پاس می داد."


" صلاح قطعا باید این توپ را به فیرمینو پاس می داد."


"صلاح همین حالا باید مجازات شود."


"صلاح هر روز بدتر از روز قبل می شود. او مثل هم کلاسی هایی در دوران مدرسه است که هیچ وقت پاس نمی دادند."


این انتقادات در حالی مطرح شد که صلاح در بازی با برنلی هم در یک موقعیت فوق العاده که می توانست به مانه پاس دهد خود خواهانه عمل کرد و فرصت را از دست داد.

دیدگاه‌ها