کد خبر : 1639796 | 06 مهر 1398 ساعت 19:13 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا: این پیروزی برای یووه اهمیت زیادی داشت

پائولو دیبالا، ستاره آرژانینی یوونتوس، پس از پیروزی تیمش مقابل اسپال این نتیجه را بسیار مهم تلقی کرد.

دیبالا: این پیروزی برای یووه اهمیت زیادی داشت

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امروز موفق شد با دو گل از سد اسپال عبور کند تا موقتا به صدر جدول سری آ صعود کند. پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یووه، در این بازی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و موفق شد یک پاس گل نیز برای کریستیانو رونالدو ارسال کند.


او پس از پایان این دیدار گفت:" می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم اما پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت که ما توانستیم به آن دست پیدا کنیم. ما نیمه اول را خوب آغاز نکردیم اما خوشبختانه در پایان این نیمه توانستیم دروازه اسپال را باز کنیم.


همین موضوع باعث شد ما بهتر عمل کنیم و با وجود درخشش دروازه بان حریف توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. ما روی صحنه گل دوم روی یک حرکت رو به جلوی فوق العاده به گل رسیدیم."

 

 

1438394

 


یوونتوس در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف بایر لورکوزن برود، این در حالی است که اتلتیکو مادرید با لوکوموتیو مسکو دیدار خواهد کرد. دیبالا در همین باره گفت:"همه بازی های لیگ قهرمانان دشوار هستند‌. همانطور که دیدید ما در بازی مقابل اتلتیکومادرید در هفته اول دو بر صفر جلو بودیم اما در نهایت بازی به تساوی کشیده شد.  ما باید تا سوت پایان بازی به رقابت ادامه دهیم و دست از تلاش کردن نکشیم."


یوونتوس هفته آینده در یک دیدار سخت و تعیین کننده باید در ورزشگاه سن سیرو به مصاف اینتر صدر جدولی برود.

دیدگاه‌ها