کد خبر : 1639797 | 06 مهر 1398 ساعت 19:27 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاظمی: ضربات پنالتی همیشه شانسی است

سرمربی تیم فوتبال بادران ضمن تمجید از داروی اعلام داشت آنها مستحق برد بودند.

کاظمی: ضربات پنالتی همیشه شانسی است

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم مس کرمان و بادران تهران درچهارچوب رقابت های جام حذفی با برتری تیم مس در ضربات پنالتی به پایان رسید تا کرمانی ها در ورزشگاه خانگی به پیروزی با ارزش دست یابند .


فرهاد کاظمی پس از پایان بازی مقابل بادران تهران در جام حذفی کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و درخصوص این شکست اظهار داشت : «من این برد را به تیم مس کرمان و تماشاگرانشان تبریک می‌گویم و در مراحل بعدی امیدوارم موفق باشند.»


سرمربی تیم فوتبال بادران تهران در ادامه  بیان کرد: «پنج تا شش موقعیت گل صد در صد داشتیم و در واقع مستحق این برد بودیم اما این پیروزی حاصل نشد  ولی با درخشش دروازه بان و خط دفاع، مس کرمان موفق شد برنده از این دیدار بیرون بیاید. به هرحال زیبایی فوتبال هم درهمین است.»


وی عنوان کرد: «به جامعه داوری و خصوصا آقای ممبینی تبریک ویژه می‌گویم. من امروز یک تیم داوری بسیار خوب و شجاع و با شهامت را دیدم و امیدواریم ایشان را در سالهای آینده در عرصه‌های بین‌المللی ببینم.»


کاظمی همچنین افزود:« بااینکه تیم ما 10 نفره شد اما باز هم اعتقاد دارم کلاس داوری بالا بود و همانطورکه گفتم زیبایی فوتبال جام حذفی در این است. من معتقدم ضربات پنالتی همیشه شانسی است و مستحق برد بودیم اما نوش جانشان انشاءالله موفق باشند.»

 

دیدگاه‌ها