کد خبر : 1639802 | 06 مهر 1398 ساعت 19:24 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

ختافه 0-2 بارسا: اولین برد خارج از خانه فصل

بارسلونا در روزی که تعداد زیادی از بازیکنانش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و در دقایق پایانی 10 نفره شد، با نتیجه 2-0 ختافه را شکست داد.

ختافه 0-2 بارسا: اولین برد خارج از خانه فصل

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ارنستو والورده که در دیدارهای خارج از خانه این فصل نتایج خوبی کسب نکرده بودند، امروز موفق شدند با گل های لوئیس سوارز و جونیور فیرپو، در خانه ختافه به پیروزی برسند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در دقیقه 11 بود که ختافه صاحب اولین موقعیت بازی شد اما ضربه رودریگز روی ارسال جیسون، راهی به دروازه بارسا پیدا نکرد. یک دقیقه بعد نوبت بارسا بود که صاحب اولین موقعیتش شود اما ضربه کارلس پرز را سوریا با واکنش به موقع به بیرون فرستاد.

 

1438405

 

چند دقیقه بعد نوبت لوئیس سوارز بود که صاحب یک موقعیت خوب گلزنی شود اما ستاره اروگوئه ای نتوانست از فرصتی که جونیور فیرپو ایجاد کرده بود، استفاده کند و توپ را به بیرون زد.

در ادامه بازی بار دیگر متعادل شد و در دقیقه 22 نوبت تیم میزبان بود که صاحب یک موقعیت خوب شود اما واکنش خوب تراشتگن، مانع از گلزنی رودریگز شد.

بازی با همین روند ادامه داشت و هر دو تیم به دنبال رسیدن به اولین گل بودند اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 41، روی یک غافلگیری، بارسا به گل رسید. تراشتگن که برای دفع موقعیت تیم حریف از دروازه خارج شده بود، با یک ارسال بلند، سوارز را در سمت دیگر زمین صاحب موقعیت کرد و این بار مهاجم اروگوئه ای بارسا با یک ضربه فنی، توپ را از بالای سر دروازه بان ختافه وارد دروازه شد.

 

1438401

 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما این بارسا بود که می توانست در دقیقه 45 به گل دوم برسد ولی ضربه او این بار از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و این بار خیلی زود به گل رسید. روی شوت محکم کارلس پرز از پشت محوطه جریمه بود که سوریا توپ را ناقص دفع کرد و توپ برگشتی را جونیور فیرپو به راحتی تبدیل به گل دوم آبی و اناری ها کرد.

 

 

1438400

 

برتری بارسا بعد از این گل هم ادامه داشت اما این ختافه بود که می توانست در دقیقه 57 به گل برسد ولی حضور به موقع لنگله، مانع از گلزنی رودریگز شد. حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 71 بود که بارسا صاحب یک موقعیت خوب برای زدن گل سوم شد ولی ضربه کارلس پرز جایی در چهارچوب دروازه سوریا نداشت.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی ادامه داشت اما هیچ یک از آنها ثمری نداشت. در دقیقه 82، لنگله که یک کارت زرد داشت، با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد اما این اتفاق تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و در نهایت بازی با همان دو گل به سود بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها