کد خبر : 1639808 | 06 مهر 1398 ساعت 19:20 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی چلسی برابر برایتون در غیبت ادامه‌دار جهانبخش

آبی‌های لندن سومین پیروزی فصل را برابر برایتونی جشن گرفتند که ملی پوش ایرانی خود را دراختیار نداشت.

پیروزی چلسی برابر برایتون در غیبت ادامه‌دار جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را بعد از سه مسابقه در فهرست و البته جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه استمفورد بریج لندن به مصاف چلسی رفت.

آبی‌های لندن بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۳ حمله خطرناکی انجام دادند که برخورد لوئیس دانک، مدافع برایتون با میسون مونت را داور مسابقه خطا نگرفت تا چلسی صاحب ضربه پنالتی نشود.

در دقیقه ۱۴ ارسال مونت از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین و ضربه سر آبراهام به تیرک عمودی دروازه برایتون اصابت کرد تا چلسی همچنان در گلزنی ناکام بماند.

شاگردان لمپارد در دقیقه ۳۶ روی ارسال پای چپ زیبای آلونسو می‌توانستند گل اول را بزنند که ضربه بغل پای بارکلی را متئو رایان با واکنش تماشایی راهی کرنر کرد و در ادامه تلاش چلسی برای گلزنی ثمری نداشت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

چهار دقیقه پس از شروع نیمه دوم خطای آدام وبستر، مدافع برایتون موجب شد تا چلسی صاحب یک ضربه پنالتی شود و توسط جورجینیو گل اول بازی را بزند.

 

1438429

 

1438428

 

در ادامه برایتون با تعویض‌های هجومی سعی در جبران نتیجه داشت، اما این چلسی بود که با پاس هادسون اودوی به ویلیان، حرکت سریع و تکنیکی و شوت زمینی ناگهانی ستاره برزیلی خود موفق شد گل دوم را در دقیقه ۷۶ به ثمر برساند.

 

1438430

 

شاگردان فرانک لمپارد که سه شب قبل در دیداری پُر گل در جام حذفی انگلیس توانسته بودند با نتیجه ۷ بر یک گریمسبی را شکست دهند، امشب هم موفق به برتری ۲ بر صفر خانگی مقابل یاران جهانبخش شدند تا ۱۱ امتیازی شوند و به رده ششم جدول لیگ جزیره صعود کنند.

علیرضا جهانبخش که در این فصل تنها یک بار در هفته چهارم برابر منچستر سیتی نیمکت‌نشین بود و در سایر مسابقات لیگ برتر انگلیس دور از فهرست برایتون قرار داشت، امشب با وجود حضور در لیست دیدار با چلسی، باز هم فرصت بازی پیدا نکرد و تا پایان نیمکت‌نشین بود.

برایتون در روزی که جهانبخش را برابر چلسی دراختیار نداشت، سومین شکست فصل را متحمل شد تا ۶ امتیازی بماند و با یک پله سقوط در جایگاه شانزدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها