کد خبر : 1639823 | 06 مهر 1398 ساعت 20:30 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

لمپارد: انتظار چنین عملکردی را از مونت نداشتم

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل برایتون، به تمجید از عملکرد میسون مونت پرداخت و تاکید کرد انتظار چنین عملکردی را از این بازیکن نداشته است.

لمپارد: انتظار چنین عملکردی را از مونت نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، تیم چلسی در دیداری هیجان انگیز موفق شد برایتون آلبیون را شکست دهد. جورجینیو و ویلیان زننده دو گل آبی پوشان لندنی بودند اما ستاره بازی میسون مونت، هافبک 20 ساله انگلیسی بود.

مونت که در آکادمی چلسی پرورش یافته، این فصل توسط فرانک لمپارد به ترکیب اصلی رسیده و نمایش های قابل قبولی را نیز ارائه کرده است. لمپارد پس از بازی در خصوص این بازیکن گفت:" میسون مثل کاتالیزوری است که ما را در حمله تقویت می‌کند. او چهره درخشان دربی برای من بود، انتظار چنین عملکردی را از او نداشتم اما باید بگویم که هر بازی در حال بهتر شدن است."

 

1436859

 

لمپارد همچنین در مورد دیدار امروز گفت:" تیم برایتون در مقابل هوادارانش به دنبال پیروزی بود اما ما هم به پیروزی نیاز مبرمی داشتیم.

تنها نکته منفی تیم ما این است که گل های زیادی را نمی زنیم، آن هم در حالی که موقعیت های پرتعدادی را خلق می کنیم. البته ثبت کلین شیت اتفاق مثبتی بود که رخ داد. در نیمه اول شوت های زیادی را زدیم اما با بدشانسی نیمه اول را تمام کردیم."

چلسی با پیروزی در دیدار امروز 11 امتیازی شد و به رتبه هفتم جدول لیگ برتر صعود کرد. 

دیدگاه‌ها