کد خبر : 1639841 | 06 مهر 1398 ساعت 22:01 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

اورتون 1-3 سیتی: عبور سلامت پسران پپ از گودیسون پارک

منچسترسیتی در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-1 اورتون را شکست بدهد.

اورتون 1-3 سیتی: عبور سلامت پسران پپ از گودیسون پارک

به گزارش ورزش سه، هفته ششم لیگ جزیره از امروز آغاز شد و تیم منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در بندر لیورپول به مصاف اورتون رفت. لیورپولی که ساعاتی پیش با شکست شفیلد یونایتد، روند پیروزی های خود را حفظ کرده بودند، امید داشتند که همشهری شان از سیتی امتیاز بگیرد و اختلاف دو تیم بیشتر شود اما این اتفاق رخ نداد. شاگردان پپ گواردیولا با لباس های دوم خود که رنگ عجیبی هم داشت سرانجام موفق شدند با نتیجه 3-1 اورتون را شکست دهند و با کسب یک پیروزی مهم در رده دوم باقی بمانند.

نیمه نخست را تیم میهمان با حملات خود آغاز کرد و در همان دقیقه نخست شوت ریاض ماحرز با واکنش تماشایی پیکفورد مهار شد. یک دقیقه بعد سانتر استرلینگ به پشت سر تئو والکات ستاره سابق آرسنال خورد و باعث مصدومیت و خروج او از زمین شد، به جای او دیگر آرسنالی سابق یعنی ایووبی به زمین آمد.

موقعیت بعدی منچسترسیتی با ضربه گوندوغان به وجود آمد اما شوت او از چند قدمی به تیر دروازه خورد تا نتیجه همچنان صفر صفر باقی بماند. یکی از موقعیت های خطرناک اورتون در دقیقه 24 رقم خورد. شوت ستاره ایسلندی اورتونی ها یعنی سیگوردسون با واکنش دو مرحله ای ادرسون همراه شد و راهی به دروازه نیافت. تیم آبی پوش بندر لیورپول چند موقعیت دیگر را هم داشت.

یک دقیقه پس از شوت سیگوردسون، حرکت دیدنی محرز از سمت راست و سانتر دقیق دی بروین فرصت گلزنی را برای ژسوس برزیلی مهیا کرد و او با ضربه سر توانست قفل دروازه جوردن پیکفورد را باز کند.

 

1438452

 

چند دقیقه بعد سماجت ایووبی باعث شد تا توپ در مقابل دروازه به کولمن باتجربه برسد. او با ضربه چیپ دروازه سیتی را تا آستانه فروپاشی پیش برد اما ضربه آخر را دومنیک کاورت زد تا گل به نامش ثبت شود.

نیمه نخست با این نتیجه به پایان رسید و تا دقیقه 70 نیز اورتونی ها مقاومت کردند اما در دقیقه 71 شوت استثنایی محرز از روی ضربه ایستگاهی به گوشه دروازه پیکفورد رفت و او را برای دومین بار تسلیم کرد.

 

1438453

 

14 دقیقه بعد شوت رحیم استرلینگ به تیر افقی دروازه خورد و از خط گذشت و داور با تکنولوژی خط دروازه موفق شد آن را تشخیص دهد تا منچسترسیتی به پیروزی 3-1 برسد.

سیتی هفته آینده در مقابل ولورهمپتون قرار میگیرد و اورتون برابر برنلی صف آرایی می کند.

دیدگاه‌ها